لوگوتایپ اثرمثبت

3 ویدئویی که مخصوص دوران کرونا ضبط کردم

3 ویدئویی که مخصوص دوران کرونا ضبط کردم

من هم مثل خیلی های دیگه در دوران کرونا سعی کردم تا به دوستای عزیز اثر مثبت کمک کنم تا در دوران قرنطینه هم حال شون بهتر بشه و هم مهارت های بیشتری رو یاد بگیرند. خوب اونایی که در اینستاگرام اثر مثبت هستید، قطعا از لایو ها و فیلم های آموزشی که  این مدت گذاشتم خبر دارید؛ اما تو این مدت جدا از آموزش مهارت های فردی که داشتیم، سه تا ویدئو ویژه دوران کرونا گرفتم و تصمیم گرفتم علاوه بر اینستاگرام اون ها رو اینجا هم براتون بزارم.

سه تا ویدئویی که تو هرکدوم یاد می گیریم:

  • چطور با آواز خوندن استرس کرونا رو از بین ببریم
  • تو دوران کرونا اگر حواس مون به نحوه دست شستن مون نباشه، بعد از کرونا فاجعه دیگه ای در راه خواهیم داشت
  • چطور از ساعت مچی کرونا نگیریم

پس اگر این مباحث برای شما هم جذابه با من در اثر مثبت همراه باشید.

 

چطور با آواز خوندن استرس کرونا رو از بین ببریم!!!؟

در روانشناسی ACT یا همون درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش از روش هایی استفاده می شه که کمک می کنه تا فرد با افکار و احساسات منفی که می تونه باعث ایجاد استرس و اضطراب و حال بدی در او بشه، کنار بیاد و دیگه اون احساسات و افکار منفی نتونن باعث آزردگی، حال بد، عدم تمرکز و… در شخص بشه.

یکی از این تکنیک هایی که به شدت می تونه به عادی شدن یک حس یا فکر منفی کمک کنه، تکنیکی هست که تو این ویدئو باهاتون راجع بهش صحبت می کنم.

در این تکنیک باهم یاد می گیریم که چطور با کمک آواز خوندن استرس و حس بد ناشی از یک فکر رو کنار بزنیم و دیگه اون احساس یا فکر قدرت آزردن ما رو نداشته باشه. شما می تونید در ادامه این فیلم کوتاه اما ارزشمند رو ببینید.

 

تو دوران کرونا اگر حواس مون به نحوه دست شستن مون نباشه، بعد از کرونا فاجعه دیگه ای خواهیم داشت…

خوب همه ما یکی دو ماهی هست که به شدت درگیر شست و شوی همه چیز از جمله دست هامون با حساسیت بالا هستیم. احتمالا تا ماه های آینده هم درگیر این قضیه باشیم و شاید این حساسیت در شست و شوی دست ها و سایر وسایل در دوران پسا کرونا هم با ما بمونه.

در این ویدئو سعی کردیم به مساله ای کوچک اما بسیار پر اهمیت در هنگام شست و شو اشاره کنیم که ترجیح می دم خودتون ویدئو رو ببینید و من بیشتر از این راجع بهش صحبت نکنم. فقط اینکه فکر می کنم اگر هر کدوم ما به عنوان مسئولیت شهروندی سعی کنیم این نکته کوچک اما مهم رو رعایت کنیم و به کودکان مون هم یاد بدیم، اثر مثبت بزرگی رو دنیا می ذاریم.

 

چطور از ساعت مچی کرونا نگیریم!!!؟

یکی از وسایل پر مصرف برای خیلی از ما ساعت مچی هست تو این ویدئو از دوست خوبم کسری اسدی مدیر مجله تخصصی ساعت من خواهش کردم تا برامون بگه چطور انواع مختلف ساعت مچی رو ضدعفونی کنیم تا هم ساعت ما آسیب نبینه و هم اینکه ساعت ما باعث انتقال ویروس کرونا به داخل منزل و درگیر شدن ما با کرونا نشه.

تو این ویدئو سعی کردیم سه نوع رایج ساعت مچی رو بررسی کنیم تا از هر مدل ساعت مچی که استفاده می کنید، بتونید به راحتی اون رو از ویروس کرونا پاک سازی کنید.

امیدوارم این سری ویدئو های اثر مثبت برای شما مفید بوده باشه و اگر این مطلب رو مفید می بینید، لطفا برای افرادی که فکر می کنید به اون نیاز دارند بفرستید.

راستی خوشحال می شیم برامون نظر بزارید و تجربیات خودتون رو باهامون به اشتراک بزارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات