لوگوتایپ اثرمثبت

سخنرانی در سمینار اختتامیه دوره زنان حرفه ای

سخنرانی سارا یوسفی در سمینار اختتامیه دوره زنان حرفه ای

افتخار این رو داشتم تا در روز 10 دی ماه 1398 در سمینار اختتامیه دوره بلند مدت زنان حرفه ای که توسط دوست و همکار خوبم خانم نغمه الیاسی فرد برگزار می شه، به عنوان سخنران مهمان حضور داشته باشم و چند دقیقه ای با بانوان کشورم که رویای ساخت زندگی خود با روش کاملا حرفه ای رو دارند، صحبت کنم.

 

دوره زنان حرفه ای چیست؟

در دوره زنان حرفه ای خانم های شرکت کننده در طی یک سال مهارت هایی را می آموزند که به واسطه آن می توانند در هر جایگاهی که هستند، حرفه ای گری را زندگی کنند.

فرقی ندارد شما یک مادر خانه دار هستید و یا زنی شاغل و فعال اجتماعی.

در هر جایگاهی که باشید، در دوره زنان حرفه ای یاد می گیرید که چطور زندگی شخصی خود را به گونه ای بسازید که با هر هدف و رسالتی، بتوانید متفاوت باشید و معمولی بودن را تجربه نکنید.

 

من و دوره زنان حرفه ای

دوست خوبم نغمه عزیز ازم خواست تا در جشن اختتامیه این دوره حضور داشته باشم و به عنوان خانمی که تلاش کرده تا زندگی حرفه ای خودش رو اونطور که دوست داشته بسازه، برای شرکت کنندگان در سمینار سخنرانی کوتاهی داشته باشم.

همین شد که سعی کردم چند دقیقه ای برای حاضرینف از آنچه که پدر و مادرم در خانواده به من یاد دادن و به زندگی حرفه ای من کمک کرده، صحبت کنم.

 

سه راز موفقیت من

اگر به طور خلاصه بخواهم سه رازی که موجب موفقیت من شده و آن را از خانواده آموختم بگویم، باید به مسئولیت پذیری، توانایی قدردانی و اعتمادسازی اشاره کنم.

اگر تمایل دارید بیشتر راجع به هر کدام از من بشنوید، می توانید فیلم سخنرانی من در این سمینار را در ادامه مشاهده کنید.

 

سایر سخنرانان سمینار زنان حرفه ای

همچنین در این سمینار افتخار این رو داشتم تا در کنار یک مرد حرفه ای، سجاد سالاروند عزیز، استاد مرتضی روحانی گرامی و جناب آقای لیث کریم پور حضور داشته باشم و با حاضرین گپ و گفتی داشته باشیم.

 

سجاد سالاروند و تجربه زیسته او

سجاد سالاروند مردی است که هربار با شنیدن داستان زندگی و تلاش هایش به شخصه به وجد می آیم. سجاد در سخنرانی خود از دو بانوی تاثیرگذار بر روی زندگیش، یعنی مادرش و خانم لیلا اسکندری بانوی کوهنوردی که در راه رسیدن به هدفش در کوهستان با دنیا وداع کرد، صحبت کرد. همچنین او از تجربیات خود در مسیر رسیدن به موفقیت و سرگذشت جذابش برای حاضرین صحبت کرد.

اگر سجاد را نمی شناسید و تمایل دارید بیشتر با او آشنا شوید، پیشنهاد می کنم سری به لینک زیر بزنید.

اینستاگرام سجاد سالاروند 

 

مرتضی روحانیان و باورهای ما در زندگی

مرتضی روحانیان عزیز هم در صحبت های خود راجع به باورهایی که می تواند از ما یه بانوی توانمند بسازد و یا ما را دچار روزمرگی ها کند گفت، و کمی هم شرکت کنندگان را درگیر رسالت خود در زندگی کرد. صحبت های مرتضی مثل همیشه اثرگذار و عمیق بود.

 

لیث کریم پور و یک مادر حرفه ای

در پایان سمینار هم آقای لیث کریم پور سخنان خود را با خاطره ای از مادرش آغاز کرد، بانویی که مثل یک شیر زن به تنهایی زندگی 5 فرزند خود را اداره کرد و نتایج عجیبی در زندگی فرزندان خود رقم زده است.

 

و اما نغمه الیاسی فرد

ناگفته نماند که خانم الیاسی فرد در این سمینار از شرکت کنندگان در دوره زنان حرفه ای 1 تقدیر به عمل آورد و برخی از شرکت کنندگان در این دوره هم چند دقیقه ای از تجربیات خود در دوره برای مان گفتند.

به امید روزی که همه بانوان ایرانی حرفه ای گری در زندگی خود را تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات