لوگوتایپ اثرمثبت

فیلم اولین سخنرانی من، سارا یوسفی در یک سمینار 700 نفره | اثر مثبت

فیلم اولین سخنرانی سارا یوسفی در یک جمع 700 نفره

چشم هاتون رو یک لحظه ببندید و تصور کنید قرار هست اولین سخنرانی خودتون در برابر یک جمع 700 نفره رو تجربه کنید! چه احساسی دارید؟ احتمالا استرس می گیرید؟ حالا تصور کنید که حداقل از یک هفته قبل برای 4 دقیقه سخنرانی ساعت ها تمرین کردید، حالا چطور؟ آیا استرس شما کمتر نمی شه و اعتماد به نفس بیشتری پیدا نمی کنید؟

همیشه اولین تجربه های ما مثل اولین روز مدرسه، اولین روز دانشگاه، اولین باری که به تنهایی رانندگی می کنیم، اولین باری که یکی از قله های مهم زندگی مون رو فتح می کنیم برای ما خاص و مهم هست. معمولا هم اولین ها از تجارب لذت بخش زندگی ما هستند. در این مطلب قصد دارم یکی از همین اولین های زندگیم رو با شما به اشتراک بزارم. امروز فیلم اولین سخنرانی خودم در دانشگاه الزهرا رو براتون قرار دادم.

گاهی اوقات در زندگی تجاربی رو به دست میاریم که شاید اون موقع متوجه نباشیم که اون تجربه ها چقدر می تونن به رشد و پیشرفت ما کمک کنند.

گاهی اوقات افراد درست زمانی به ما اعتماد می کنند که خودمون هم متوجه نیستیم که چقدر به موقع بوده و چقدر به رشد ما کمک می کنه.

من، سارا یوسفی امروز قصد دارم فیلم اولین سخنرانی خودم در یک جمع 700 نفره رو براتون بزارم. یک سخنرانی کوتاه با کلی تجارب خوب در سمینار مدرسه استادی 4 در کنار استاد خوبم آقای محمد پیام بهرامپور.

این فیلم برای من تنها یک سخنرانی ساده نیست، این فیلم برای من کلی تجربه و رشد به همراه داشت و نتیجه اعتماد استادم به من بود. اعتمادی که قبل از گرفتن هر آموزشی از ایشون اتفاق افتاد و خودش یک دوره آموزشی برای من محسوب می شد.

چرا این سخنرانی کوتاه از نظر من یک دوره آموزشی بود؟ چون خوب زمانی که برای اولین بار از طرف مجموعه بیشتر از یک دعوت به سخنرانی در سمینار شدم، تصورم از روند سخنرانی پیش روم متفاوت بود اما زمانی که هماهنگی های لازم برای این سخنرانی داشت انجام می شد بود که تازه با طراحی سخنرانی و تاثیر مهم اون بر مخاطب آشنا شدم.

 

اولین سخنرانی من در یک جمع 700 نفره

این ویدئو برای من خیلی خیلی ارزشمنده؛ چرا که این سخنرانی و فیلم برای من یک شروع بود و بعد از اون زندگیم با کلی تغییر همراه شد.

چند روز پیش داشتم این فیلم رو می دیدم و به خودم اومدم و دیدم با این که فیلم برای چند سال پیش بوده و در این سال  ها چون خودم دنبال رشد و تغییر بودم، چقدر در این مسیر اتفاق های جالب برام افتاده. می خوام بهتون بگم برای موفقیت برای رسیدن به آرزوها و برای به آغوش کشیدن رویاهاتون فقط کافیه حرکت کنید.

فقط کافیه بخواهی که تغییر رو در زندگی تون ببینید و انتخاب هاتون هم در جهت رسیدن به هدف مورد نظر تون باشه.

این فیلم برای 7 اردیبهشت 97 هست. روزی که برای من شروع خیلی تغییرات بزرگ در زندگیم بود. اگر دوست دارید فیلم کامل این سمینار رو ببینید فکر کنم بهتر باشه به لینک زیر سری بزنید.

 فیلم سمینار مدرسه استادی4

 

اما چرا این مطلب رو با داستان ساعت ها تمرین برای 4 دقیقه سخنرانی شروع کردم؟

راستش خیلی اوقات ما وقتی خروجی زندگی یک نفر رو میبینیم به پشت صحنه ویترین زندگی افراد فکر نمی کنیم. حس کردم شاید بد نباشه که اینجا صادقانه بنویسم من برای این سخنرانی که خوب اولین سخنرانی رسمی من محسوب می شد، ساعت ها تمرین کردم.

شاید مسخره به نظر بیاد که یک نفر برای 4 دقیقه، چند ساعت وقت بزاره! اما هر کدوم از ما اگه بخوایم مزه شیرین موفقیت رو بچشیم باید حاضر باشیم تا بهای رسیدن به موفقیت مورد نظر رو بدیم. یک جایی بهای رسیدن به خروجی مطلوب می شه ساعت ها تمرین، یک جایی میشه ساعت ها درس خوندن و یک جایی میشه گذشتن از خیلی چیزها در زندگی مون!

فراموش نکنید بزرگترین تغییرات در زندگی هر یک از ما از کوچک ترین اقدامات هست که شروع میشه! پس بهتره همین الان برای ساخت رویاتون اقدامی که به نظرتون می رسه رو انجام بدید.

خوشحال می شم اگر تو کامنت ها برام بنویسید که فکر می کنید ساده ترین اقدام برای تحقق رویاتون چی هست؟

مرسی که همراه من هستید.

 

  1. شایان گفته؛
    09:14 1399/09/30

    این سخنرانی برای من خیلی خیلی تاثیر گزار بود و بهم کمک کرد تا بتونم راجع به ادامه مسیرم تصمیم بگیرم.

    • سارا یوسفی گفته؛
      12:42 1400/01/21

      خوشحالم که مفید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات