لوگوتایپ اثرمثبت

کارآفرینی از زیر صفر | گپ و گفت سارا یوسفی و محسن چاری

کارآفرینی از زیر صفر | گپ و گفت سارا یوسفی و محسن چاری

کارآفرینی بحث جذاب این روز ها بین ما ایرانی هاست. این روزها خیلی می بینیم که افراد علاقه دارن تا کسب و کار خودشون رو داشته باشن و دیگه تجربه کارمندی رو نداشته باشن و در نتیجه این تب جذاب، تمایل افراد به سمت راه اندازی استارتاپ ها رو زیاد می بینیم. همین شد که در گپ و گفت امروز از اثر مثبت تصمیم گرفتیم به سراغ محسن چاری عزیز بریم و کمی باهاش گپ بزنیم.

 

کارآفرینی از زیر نقطه صفر

در این ویدئو محسن چاری از تجربیات خودش در راه اندازی کسب و کارش اون هم درست زمانی که از نظر مالی هیچ سرمایه ای نداشت گفته. به نظرم داستان محسن شنیدن داره. اگر شما هم ایده های خوبی دارید و کمی به انگیزه نیاز دارید تا شجاعت برداشتن اولین قدم برای راه اندازی کسب و کار خودتون رو به دست بیارید، با ما همراه باشید.

 

محسن چاری چه کسی هست.

خوب فکر می کنم بهترین معرفی از محسن چاری عزیز، همان معرفی ای باشد که او در وب سایتش از خودش نوشته است.

 

محسن چاری مدیر و موسس صنایع فلزی بدیع هستم.

کارآفرین و کسی که تمامی پله های درآمدزایی و اشتغال و … را از صفر شروع نمود و تمامی کسانی که از گذشته من را میشناسند متفق القول هستند که پیشرفتهای شگرفی داشته ام.

اما پس از دستیابی به اهداف مالی متوجه شدم که چیزی بسیار بزرگ را ندارم و آن ارزشهایی بود که همیشه به آن فکر میکردم ولی نقششان در زندگی ام خیلی کمرنگ تر از خواسته ام بود.

هر کسی رسالتی دارد و باید آن راپیدا نماید.

من نیز در راستای رسالتم تصمیم گرفتم تجربیات خود را در مسیر کسب درآمد و اشتغالزایی با افزودن علم روز و کاربردی و ساده در اختیار مردم سرزمینم قرار دهم تا آنها هم علاوه بر کسب موفقیت در درآمد، از موقعیت اجتماعی و جایگاهی که کسب مینمایند لذت ببرند و دائما در حال گسترش شادمانی خویش و تداوم آن باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات