لوگوتایپ اثرمثبت

سمینار فلسفه زندگی و هنر خلق کردن در سه سانس برگزار شد.

سمینار فلسفه زندگی و هنر خلق کردن

افتخار این رو داشتیم تا سمینار فلسفه زندگی و هنر خلق کردن رو در سه نوبت برگزار کنیم. اگر شما هم علاقه مند هستید تا بدانید در این سمینار چه خبر بود با اثر مثبت همراه باشید.

 

گاهی اوقات

گاهی اوقات باید برای خودمون وقت بگذاریم و جدا از همه شلوغی های روزمره به خودمون و سبک زندگی مون و از همه مهم تر به رسالت مون در زندگی فکر کنیم.

گاهی اوقات لازم هست تا طرز فکرمون رو راجع به مسائل کمی تغییر بدیم تا بتونیم با کیفیت بهتری زندگی کنیم و مزه لذیذ موفقیت رو بچشیم.

گاهی هم باید متناسب با سبک زندگی مون اهدافی رو برای خودمون تعریف کنیم و در جنبه های مختلف زندگی به رشد خودمون کمک کنیم.

 

چه کسانی در سمینار فلسفه زندگی و هنر خلق کردن حضور داشتند؟

اکثر کسایی که در این سمینار کنار ما بودند دغدغه هایی از جنس آنچه در ادامه برای شما می آوریم داشتند.

  • چرا اهمال کاری می کنیم؟
  • چرا قدم اول رو برای رسیدن به اهدافمون برنمی داریم؟
  • چرا قضاوت دیگران برامون مهم هست؟
  • چرا از آینده می ترسیم؟
  • کدوم قسمت های زندگی مون باید بهتر شه؟
  • باورهای غلط مون کدوم ها هستند؟

در این سمینار تمام تلاش مان را کردیم تا حاضرین پاسخی مناسب برای هریک از سوالات بالا به دست آورند.

آزمون اهمالکاری رایگان

 

از سرای محله کوهسار و اباذر تا خانه کودک و مادر مهر من

فلسفه زندگی و هنر خلق کردن

از ابتدای اردیبهشت ماه تا پایان خرداد افتخار این رو داشتیم تا سمینار فلسفه زندگی و هنر خلق کردن رو در سرای محله کوهسار، سرای محله اباذر و خانه مادر و کودک مهر من برای پدران و مادران عزیز سرزمین مان برگزار کنیم.

 

در سمینار فلسفه زندگی و هنر خلق کردن چه مباحثی بررسی شد؟

در این سمینار با هم از رسالت مون در زندگی شروع کردیم و بررسی کردیم تو این سفر پر پیچ و خم قرار هست چطور زندگی کنیم و چطور می تونیم زندگی خودمون رو زیباتر خلق کنیم. با ابزارهایی که می تونه به ما در مسیر کمک کنه تا زندگی زیباتری رو تجربه کنیم آشنا شدیم.

نگاهی به انواع طرز فکر و بررسی باور های ناپیدا داشتیم. علاوه بر آن به درخواست شرکت کنندگان مدتی را نیز به آموزش طرز درست درخواست کردن ارائه دادیم و…

در این سلسله سمینار ها سعی کردیم تا با بازی و مشارکت شرکت کنندگان آموزش ها را ارائه دهیم تا حجم زیاد مطالب برای شرکت کنندگان خسته کننده نشود و مفاهیم برای آنها بسیار بهتر جا بیفتد.

علاوه بر بازی و تمرین، سعی کردیم در این سمینار ها از داستان های واقعی زندگی افراد مختلف هم بهره ببریم تا هم انگیزه بخش باشد و هم شرکت کنندگان به این باور برسند که استفاده از هریک از این مباحث آموزشی می تواند در زندگی های واقعی افراد اثر مثبت به جا بگذارد.

البته نمی توانیم بگوییم که از روز شروع این سلسله سمینار ها یک روند را داشتیم. خیر ما تمام تلاش مان را کردیم که متناسب با فیدبکی که از شرکت کنندگان عزیزمان می گرفتیم، در هر سمینار بهتر از سمینار قبلی عمل کنیم و سمینار ها مفید تر و تاثیرگذار تر از سمینار قبلی شود.

 

مدرسین سمینار فلسفه زندگی و هنر خلق کردن:

تو این سمینار 3 ساعته من سارا یوسفی به عنوان یک کوچ و استراتژیست موفقیت  و مدرس آموزش تقویت قدرت اراده و نویسنده کتاب ذهن هوس باز من، به همراه همکار عزیزم محمد جعفر سالمی مدرس بهبود مهارت های فردی، در کنار مخاطبان عزیزمان بودیم و تلاش کردیم تا به صورت کاملا عملی و کارگاهی یک قدم مهم در جهت تغییر سبک زندگی و یا عمیق تر شدن در زندگی مون برداریم.

امیدواریم با برگزاری این مجموعه سمینار ها تونسته باشیم یه اثر مثبت روی دنیای خودمون و شرکت کننده ها بزاریم.

در این دوره شما به شخصی عملگرا که اهل اقدام است و نه حرف، تبدیل می شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات