لوگوتایپ اثرمثبت

در سمینار یلدای موفقیت چه خبر بود؟

در سمینار یلدای موفقیت چه خبر بود؟

مفتخر بودیم تا در روز 25 آذر ماه 1397 از ساعت 17 تا 19.30 دقیقه در کنار شما، سمینار یلدای موفقیت را برگزار کنیم. اگر در سمینار حضور نداشته اید و علاقه مند هستید تا از آنچه که در سمینار یلدای موفقیت اتفاق افتاد با خبر شوید، با اثر مثبت همراه باشید.

 

سمینار یلدای موفقیت و میثم مقدم

میثم مقدم

میثم مقدم با حضور پر انرژی خود، آغاز گر سمینار یلدای موفقیت بود. افتخار این را داشتیم تا در این سمینار، میثم مقدم یکی از مدرسین مجرب در حیطه آموزش سخنرانی و فن بیان در کنار ما باشد و اجرای مراسم را بر عهده بگیرد.

میثم مقدم پس از خوش و بش اولیه با شرکت کنندگان از عباس طاهری دعوت کرد تا بر روی سن بیاید و صحبت های خود را آغاز کند.

 

این شما و این هم عباس طاهری

موفقیت با طعم معجون | عباس طاهری

آقای عباس طاهری از مدرسین خوب کشورمان در حیطه موفقیت و برنامه ریزی و نویسنده کتاب موفقیت با طعم معجون یکی از مدرسین سمینار یلدای موفقیت بود.

طاهری ابتدا صحبت های خود را با نشان دادن غول چراغ جادو و رسیدن یک شبه به آرزو ها آغاز کرد.

پس از آن عواملی را که می تواند در شکل گیری باور های ما نسبت به موفقیت اثرگذار باشد مثل تربیت خانوادگی، سیستم آموزشی، رسانه ها و… بررسی نمود. عباس طاهری مطالبی راجع به نقش باور در رسیدن به موفقیت و تغییر باور های مسموم را بیان کرد. علاوه بر آن طاهری چند عنصر اصلی را که می تواند به هر شخصی کمک کند تا در مسیر رسیدن به اهداف قدم بردارد را عنوان کرد.

در ادامه عباس طاهری راجع به ضرورت داشتن هدف و شکل هدف گذاری صحبت کرد و موانعی که می تواند باعث نرسیدن ما به موفقیت شود را نیز بررسی نمود.

 

کمی بازی و یادگیری

پس از صحبت های عباس طاهری، میثم مقدم از چندی از شرکت کنندگان خواست تا با بیان مطالبی که یاد گرفته اند، با یک دیگر مسابقه دهند و کتاب های آقای عباس طاهری و سارا یوسفی به عنوان هدیه به آنها اهدا شد.

در ادامه مراسم میثم مقدم از خانم سارا یوسفی از مدرسین حیطه کسب مهارت های موفقیت و آموزش تقویت قدرت اراده خواست که بر روی سن بیاید و مطالب آموزشی خود را بیان کند.

 

اما چه خبر از حضور سارا یوسفی؟

کتاب ذهن هوس باز من | سارا یوسفی

سارا یوسفی علاوه بر فعالیت در حیطه آموزش تقویت قدرت اراده، موسس آژانس دیجیتال مارکتینگ پل و فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ هم است. یوسفی صحبت های خود را با بررسی جنس چالش های اراده آغاز کرد و از مزایا و معایب داشتن اراده و یا عدم آن صحبت کرد. پس از آن او مخاطبان را با بخش کورتکس در مغز که مسئول انجام کارهای اراده ای در مغز است آشنا کرد و مطالبی راجع به عملکرد مغز در چالش های اراده ای هر کس با مثال های کاملا ملموس بیان کرد.

علاوه بر آن سارا یوسفی عوامل فیزیکی و روانی که بر روی اراده ما اثر دارد را بررسی کرد و تکنیک هایی برای افزایش قدرت اراده را آموزش داد. البته آموزش های یوسفی با انجام تمارین عملی از جنس تمارین مدیتیشن همراه بود که بر روی قدرت خود کنترلی و تمرکز افراد می تواند اثر گذار باشد.

 

رونمایی از دو کتاب

یکی از اهداف برگزاری سمینار یلدای موفقیت، رونمایی از دو کتاب ذهن هوس باز من و موفقیت با طعم معجون بود. در این سمینار با حضور بیش از 80 شرکت کننده از این دو کتاب رونمایی شد و هریک از این کتاب ها با استقبال گرم شرکت کنندگان همراه بود.

بنر فروش کتاب صوتی ذهن هوس باز من

 

در نهایت هم سمینار یلدای موفقیت با کلی فیلم و عکس یادگاری و امضای کتاب ها توسط آقای عباس طاهری و خانم سارا یوسفی به اتمام رسید.

  1. ندا گفته؛
    15:48 1397/10/02

    می شه فیلم سمینار رو هم در اختیار مون قرار بدید؟

    • سارا یوسفی گفته؛
      08:31 1398/02/19

      بله حتما.

  2. ندا گفته؛
    16:11 1397/10/02

    سمینار خیلی خوبی بود، هر دو بزرگوار واقعا خوش درخشیدند و هر دو کتاب ها بسیار آموزنده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات