لوگوتایپ اثرمثبت

3 راز موفقیت در کسب ثروت بیشتر

3 راز موفقیت در کسب ثروت بیشتر

سلام من سارا یوسفی هستم و قصد دارم در این مطلب با شما راجع به سه عاملی که باعث رشد شما در موفقیت های مالی و کسب ثروت بیشتر می شه صحبت کنم. پس اگر براتون مهم هست تا بهتر بتونید از نظر مالی، درآمد خودتون رو مدیریت کنید با ما همراه باشید.

در این مطلب با سه قانون و یک کتاب آشنا می شویم:

  • قانون پارکینسون
  • استفاده از تکنیک گرمای ملایم
  • پس انداز قبل از پرداخت هزینه
  • کتاب اسرار ذهن ثروتمند

 

قانون پارکینسون رو بشکن

یه قانونی هست به اسم قانون پارکینسون که می گه هرقدر که درآمد شما افزایش پیدا کنه هزینه های زندگی تون هم زیاد می شه.  اگر می خواید به موفقیت مالی برسید بهتر هست این قانون رو زیر پا بزارید. اما چطوری؟

سعی کنید با ایجاد فاصله، سرمایه خودتون رو افزایش بدید. یعنی هرقدر که درآمد شما اضافه می شه کنترل هزینه هاتون هم بیشتر بشه و فاصله بین درآمد به دست آمده و هزینه های شما روز به روز بیشتر بشه و این فاصله خودش ثروت شما رو می سازه.

 

با گرمای ملایم پیش برید

درسته همیشه افزایش درآمد باعث افزایش کیفیت زندگی می شه اما قرار نیست ما همگام با افزایش درآمد کیفیت زندگی مون رو هم به همون اندازه ارتقا بدیم. بهتر هست کیفیت زندگی خودتون رو با یه گرمای ملایم و یواش یواش افزایش بدید و یهو وسط یه دنیای لاکچری نپرید.

 

قبل از پرداخت هزینه ها پس انداز کنید

اگر اول پس انداز خودتون رو کنار بزارید و بعد هزینه هاتون رو پرداخت کنید، به مرور زمان هزینه های زندگی تون کاهش پیدا می کنه اما اگر در ابتدا هزینه ها رو با خیال راحت پرداخت کنید و بعد اگر چیزی موند پس انداز کنید مطمئن باشید هیچ وقت هزینه های شما کاهش پیدا نخواهد کرد.

 

معرفی کتاب درباره ثروت

شاید شما از علاقه مندان به مطالعه راجع به باور های ثروت ساز باشید؛ چرا که خیلی اوقات برای رسیدن به ثروت بیشتر باید یک ذهن ثروتمند داشت تا اقدامات ما نیز در جهت رسیدن به ثروت در دنیای بیرونی باشه. اگر شما به دنبال مطالعه بیشتر راجع به باور های ثروت ساز هستید، پیشنهاد می کنیم سری به لینک زیر بزنید و با کتاب نابی که براتون معرفی کردیم آشنا بشید.

معرفی کتاب اسرار ذهن ثروتمند

اگر تنها چند جمله بخوام در وصف این کتاب ارزشمند بنویسم باید بگم که شما در بخش های مختلف کتاب اسرار ذهن ثروتمند با باورها و رفتارهایی که افراد ثروتمند دارند آشنا می شید و به خودآگاهی می رسید که کدوم تفکرات و رفتارهای ما هست که مانع رشد مالی ما می شه. شاید جالب باشه بدونید که در این کتاب حتی راهکارهایی برای افرادی که درآمد خوبی دارند اما به همون خوبی هم پول رو از دست می دن هم ارائه شده.

نکته مثبت کتاب اسرار ذهن ثروتمند می تونه داشتن تمرین های عملی برای اجرایی کردن محتوای کتاب در زندگی شخصی خوانندگان باشه. شما در این کتاب با تمارینی برای کار بر روی باورهاتون مواجه می شید. اگر حس می کنید دوست دارید بیشتر راجع به این کتاب بخونید، پیشنهاد می کنم به لینک بالا برید و از محتوای اون لذت ببرید.

 

تجربه شما از افزایش ثروت چیه؟

ممنون که تا به اینجا با ما در اثر مثبت همراه بودید و امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

راستی نظر شما چیه؟ به نظر شما چه روش هایی برای موفقیت های مالی وجود داره؟

چه تجاربی دارید که می تونه به دیگران کمک کنه تا بهتر و اصولی تر پس انداز کنن و بتونن خرج های غیر ضروری رو بهتر کنترل و مدیریت کنن؟

اگر شما هم کتاب خوبی درباره ساخت باورهای مالی درست مطالعه کردید، لطفا تجربه خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات