لوگوتایپ اثرمثبت

فیلم لایو مشترک سارا یوسفی و محمدپیام بهرامپور

فیلم لایو مشترک سارا یوسفی و محمدپیام بهرامپور

روز چهارشنبه 9 بهمن 1398 افتخار این رو داشتم تا در یک لایو مشترک با استاد و همکار خوبم آقای محمدپیام بهرامپور گپی بزنم. گفت و گویی که هم می تونه انگیزه بخش باشه و هم شما رو بیشتر با من و پیام بهرامپور عزیز آشنا کنه.

از اونجایی که این لایو به من خیلی چسبید و با توجه به بازخورد مخاطبایی که در لایو همراه ما بودن، فکر می کنم دیدن این ویدئو برای شما هم می تونه جذاب باشه.

همین شد که تصمیم گرفتم فیلم لایو مشترک رو در سایت قرار بدم تا اگر شما لایو رو ندیدید دیدنش رو از دست ندید.

 

لایو مشترک سارا یوسفی و محمدپیام بهرامپور

 

اما در لایو چه خبر بود

خوب همونطور که احتمالا می دونید من یکی از شرکت کنندگان در دوره مدرسه استادی هستم. مجموعه بیشتر از یک تصمیم گرفته تا مجموعه لایو هایی با برخی از شرکت کنندگان دوره برگزار کنن تا افراد بیشتری با دست آوردهای بچه های مدرسه استادی و فعالیت های اون ها آشنا بشن که البته من هم افتخار این رو داشتم تا در این لیست قرار بگیرم.

از اونجایی که شاید الان فرصت نداشته باشید لایو رو به صورت کامل ببینید بخشی از مطالبی که در لایو راجع به اون صحبت شد رو براتون می نویسم تا بهتر بتونید تصمیم بگیرید که برای دیدن این لایو زمان بزارید یا نه.

قبل تر در داستان زندگیم براتون نوشتم که چه اتفاقاتی افتاد تا من وارد فضای آموزش شدم که می تونید داستان کاملش رو در بیوگرافی سارا یوسفی بخونید اما اگر خلاصه بخوام براتون بگم، لایو ما با این سوال آقای بهرامپور شروع شد که چه اتفاقی باعث شد من به دوره مدرسه استادی برم و قدم اول رو بردارم.

در این گفت و گو داستان خودم رو با رویا و آرزویی که درگیرش بودم، شروع کردم. رویایی که درست زمانی که داشتم به فراموشی می سپردمش، یه جرقه من رو به وسط ماجراش پرت کرد. رویایی که حال خوب امروزم رو مدیون تحققش هستم.

در این گپ و گفت صحبت هایی از من می شنوید که بخشی از اون ها رو قبل تر جایی بازگو نکردم.

 

آدم های موفق تر همیشه راه سخت تر رو انتخاب می کنند.

تحقیقی انجام شده که نشون داده افرادی که در نوجوانی کارهای سخت تر می کنند، در بزرگ سالی هم نتایج بهتری رو به دست میارن. در این لایو کمی به عقب برگشتیم و از دوران نوجوانیم و اینکه همه چیز دقیقا از کجا شروع شد براتون گفتم.

علاوه بر اون کمی هم راجع به چالش های من در مسیر استادی و در مجموع در مسیر زندگی صحبت کردیم. راجع به اینکه چطور شد از سن نوجوونی اولین تصمیم بزرگ و سخت زندگیم رو گرفتم و تا به امروز چه کردم و الان تو صنعت آموزش در حال انجام چه کاری هستم.

خیلی از شما راجع به اینکه من چطور فعالیت هایی که لازم هست برای حضور در صنعت آموزش مثل مدیریت اینستاگرام، مدیریت اسلاید ها در سمینارها و کارگاه ها، نوشتن کتاب و حتی خوندن کتاب و… رو انجام می دم؟ به خیلی از سوالات این چنینی شما در این لایو مشترک پاسخ دادم.

فکر می کنم بهتر باشه، بیشتر از این توضیح ندم و خودتون فیلم رو ببینید. من خودم خیلی خیلی این گفت و گو رو دوست داشتم و مطمئن هستم دیدن این لایو مشترک با محمدپیام بهرامپور می تونه برای شما هم جذاب باشه.

راستی اگر این گفت و گو رو دوست داشتید، می تونید گپ و گفت من و پیام بهرامپور راجع به اعتماد به نفس رو هم در لینک زیر ببینید.

اعتماد به نفس با سارا یوسفی 

منتظر کامنت های انرژی بخش شما هستم.

  1. ماهان پارسا گفته؛
    02:10 1398/11/27

    ممنون محتوای خوبی بود. از لایو لذت بردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات