لوگوتایپ اثرمثبت

قدرت اراده | گپ و گفت سارا یوسفی و صادق عبداللهی

قدرت اراده | گپ و گفت سارا یوسفی و صادق عبداللهی

تو این ویدئو با صادق عبداللهی عزیز به گفت و گو راجع به قدرت اراده نشستیم؛ اما این گفت و گو به هیچ وجه یک سری صحبت های علمی و آموزشی نیست. بلکه در این ویدئو شما بیشتر صحبت هایی رو می شنوید که از جنس تجربیات واقعی یک زندگی هست.

یکی از گپ و گفت هایی که خیلی دوستش دارم همین فیلمی هست که امروز براتون میذارم. تو این گپ و گفت افتخار این رو داشتم تا در کنار آقای صادق عبداللهی یکی از مدرسان خوب فن بیان و سخنرانی در کشورمون باشم و باهم راجع به قدرت اراده کمی صحبت کنیم.

راهکارهایی عملی برای تقویت اراده و افزایش عملکرد

 

در گپ و گفت قدرت اراده چه خبر بود؟

اگر تمایل دارید قبل از دیدن فیلم کمی با محتوای اون آشنا بشید می تونید ادامه این متن رو بخونید. هرچند در ادامه تنها کلیاتی راجع به این ویدئو می نویسیم و پیشنهاد می کنیم دیدن ویدئو رو از دست ندید.

تو این ویدئو اول یه کوچولو راجع به مفهوم اراده صحبت کردیم.

در ادامه صادق عبداللهی از سارا راجع به شرایطش پرسید و از سارا خواست تا بگه چی میشه که یکی تو شرایط و با چالش هایی از جنس ندیدن انقدر فعال میشه و یکی با داشتن تمام امکانات یک زندگی پر از اهمال کاری رو تجربه می کنه؟

سارا در جواب آقای عبداللهی اول از این میگه که پاسخ به کنجکاوی های آدم ها راجع به شرایطش یکی از لذت های زندگیشه و در ادامه هم از ارزش های هرکسی در زندگی و شناخت اون ها گفت و در نهایت رابطه ارزش ها با اهداف و در نتیجه رسیدن به انگیزه و اراده.

سارا از این گفت که تو زندگیش همیشه سعی کرده تا جامعه برای زندگیش تصمیم نگیره و این خودش باشه که برای سبک زندگیش تصمیم می گیره.

اگر دغدغه هایی از جنس مسئولیت پذیری در زندگی تون دارید، پیشنهاد می کنم به هیچ وجه دیدن این ویدئو رو از دست ندید. تو این ویدئو کاملا لمس می کنیم زمانی که شخصی مسئولیت زندگیش رو بپذیره چقدر می تونه قدرتمند و متفاوت عمل کنه.

مواردی که ذکر شد، تنها بخشی از صحبت های سارا یوسفی و صادق عبد اللهی بود و بهتو قول میدم اگر این ویدئو رو کامل ببینید بی شک نکات مهمی رو برای داشتن انگیزه در زندگی و استفاده از قدرت اراده پیدا می کنید. نکاتی که حاصل تجربه زیسته سارا هست و نه یک مشت شعار انگیزشی.

 

سوال چالشی

همونطور که احتمالا می دونید سارا نابینا هست و در بخشی از این لایو سارا یوسفی از صادق به عنوان یک کارآفرین پرسید اگر یک کسی در شرایط من از شما درخواست کار کنه شما چه برخوردی می کنید؟ سوالی که شاید لازم باشه هر مدیر کسب و کاری که دغدغه هایی از جنس مسئولیت اجتماعی داره، به پاسخش فکر کنه.

در جواب این سوال آقای عبداللهی پاسخ جالبی دادن که پیشنهاد می کنم فیلم رو ببینید تا این بحث جذاب رو خودتون دنبال کنید.

در این لایو سارا یوسفی با شما نه به عنوان یک مدرس اراده بلکه در جایگاه کسی که تمایل داشته تا زندگی خودش رو بسازه صحبت می کنه.

 

صادق عبداللهی کیه؟

صادق عبداللهی مشاور و مدرس فن بیان و سخنرانی، موسس آموزشگاه فوأد، مشاور کسب و کار هست و یکی از فعالان صنعت آموزش.

صادق عبداللهی و آموزشگاه فوأد رو احتمالا دوستان شیرازی ما بیشتر می شناسن چون آقای عبداللهی در شهر زیبای شیراز فعالیت می کنند.

اگر تمایل دارید تا با صادق عبداللهی هم بیشتر آشنا بشید، می تونید از طریق لینک زیر صادق عبداللهی رو در اینستاگرام دنبال کنید.

اینستاگرام صادق عبداللهی

لطفا نظرات خوب تون رو برامون تو کامنت ها بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات