لوگوتایپ اثرمثبت

معرفی 4 کتاب مدیریت خشم

معرفی 5 کتاب مدیریت خشم

نویسنده ای که روزی خشمگین شد!

بی شک او هم روزی عصبانیت و خشم رو تجربه کرده. احتمالا بعد از اینکه حسابی عصبانی شد و شایدم داد و بی داد کرد، با خودش گفته کاش اینطوری نمی شد. کاش می تونستم آرامشم رو حفظ کنم. شایدم آرزو کرده که کاش زمان به عقب برمی گشت. زمان رو که نمی تونسته به عقب برگردونه؛ اما به جاش احتمالا تصمیم می گیره تا بیاد حسابی مطالعه کنه و در نهایت یه کتاب کنترل خشم بنویسه.

ما داستان هریک از نویسندگانی که امروز قرار هست باهاشون همراه بشیم و مجموعه ای از کتاب های مدیریت خشمی که نوشتن رو معرفی کنیم رو نمی دونیم؛ اما یه نکته مشترک بین من، شما و همه این 3 نویسنده وجود داره. اونم اینکه همه ما بارها در زندگی مون خشم و عصبانیت رو تجربه کردیم. یا خودمون آدم خشمگین قصه بودیم یا مورد حمله  خشم اطرافیان مون قرار گرفتیم. بیشک هردوش رو تجربه کردیم.

فقط مدل برخوردمون با این احساسات فرق داشته. یکی مثل شما دنبال رشد بوده و دوست داره یه کتاب مدیریت خشم خوب بخونه و دست به گوگل می شه، یکی مثل نویسندگان کتاب های کنترل خشمی که امروز قراره راجع به کتاب هاشون صحبت کنیم، دست به قلم می شه و کتاب می نویسه و یکی هم مثل من.

با خودش فکر می کنه، شاید با تولید یه محصول آموزش کنترل خشم یا نوشتن چندین مقاله در وب سایتش راجع به مدیریت خشم و عصبانیت و نوشتن کتابچه ای راجع به خشم و معرفی چند کتاب کنترل خشم می تونه تاثیر گذار باشه.

همه ما یه نقطه مشترک دیگه هم داریم، اونم اینکه دنبال بهبود شرایط هستیم. کاری که خیلی از اون هایی که مثل من و شما و اون آقا یا خانم نویسنده حاضر به انجامش نیستن.

بیش از 10 ساعت آموزش کنترل خشم

 

معرفی 4 کتاب کنترل خشم

خوب در قفسه کتاب این هفته قصد داریم با 4 کتاب کنترل خشم و عصبانیت که از کتاب های روان و خوب بازار کتاب هستند، آشنا بشیم.

 

معرفی کتاب آب روی آتش

کتاب الکترونیکی رایگان 22 قدم برای کنترل خشم

کتاب الکترونیکی و رایگان آب روی آتش را سارا یوسفی به صورت فایل PDF و رایگان در اثر مثبت منتشر کرده است.

شما در کتاب الکترونیکی آب روی آتش با 22 قدم در مدیریت خشم و عصبانیت آشنا می شوید.

از آنجایی که ما در اثر مثبت یک دوره جامعه آموزش کنترل خشم داریم، کتاب آب روی آتش تنها برای افرادی منتشر شده است که به هر دلیلی در حال حاضر امکان شرکت در دوره آموزش مدیریت خشم را ندارند؛ اما نیاز به افزایش این مهارت را در خود می بینند.

شما می توانید از طریق لینک زیر هم با سرفصل های کتاب مدیریت خشم آب روی آتش آشنا شوید و هم به صورت رایگان فایل کتاب را دانلود نمایید.

دانلود رایگان کتاب آب روی آتش

 

معرفی کتاب مدیریت خشم دامیز

کتاب مدیریت خشم دامیز | دکتر ویلیام دئول جنتری

کتاب مدیریت خشم از مجموعه کتاب های دامیز نوشته دکتر ویلیام دئول جنتری، ترجمه عزیزالله سمیعی و سعید گرامی بروجردی از انتشارات آوند دانش.

کتاب مدیریت خشم دکتر ویلیام دویل جنتری از مجموعه کتاب های دامیز یکی از کتاب های کنترل خشم و عصبانیتی است که با یک سرچ ساده در گوگل ممکنه به اون برسید.

این کتاب ارزشمند رو سعید گرامی بروجردی و عزیزالله سمیعی در 370 صفحه به فارسی ترجمه کردن. در این لحظه که من دارم برای شما می نویسم، چاپ هفتم کتاب مدیریت خشم دامیز در بازار موجوده.

در کتاب مدیریت خشم دامیز به خشم به چشم یک مساله نگاه شده. مساله ای که قدرت زهرآلود کردن زندگی ما رو داره. نویسنده کتاب معتقده که بحث کنترل خشم بسیار عمیق تر از نوشیدن یه لیوان آب خنک یا چندتا نفس عمیق کشدن و تا 10 شمردن هست. در همون فصل های ابتدایی کتاب با شما راجع به این صحبت می کنه که چطور از همین لحظه کنترل خشم رو آغاز کنید.

نویسنده در ادامه کتاب، روش هایی برای پیشگیری از خشم های آینده رو جلوی روی ما قرار می ده. پذیرش خشم و تبدیل تهدید عصبانیت به فرصت هم از مطالب دیگه ای هست که در کتاب شما با اون مواجه می شید.

اما خیلی از ما که متاسفانه تعدادمون کم هم نیست، برای خشم هایی که از گذشته همراهمون هست، آزرده ایم. در کتاب مدیریت خشم دکتر ویلیام دویل جنتری، خوشبختانه روش هایی برای از بین بردن خشم هایی که از گذشته حمل می کنیم هم ارائه شده.

در بخش 5 کتاب، شما با روش هایی که با تغییر سبک زندگی کمک می کنه تا آرامش بیشتری را به جای خشم تجربه کنید، آشنا می شید. روش هایی مثل مدیریت استرس، شرایط فیزیکی، رسیدن به تعادل در زندگی، رابطه خواب و خشم و…

در ادامه نویسنده مقوله خشم رو در روابط پر اهمیت ما مثل رابطه هایی که در محل کار، خانواده، دوستان و.. داریم، بررسی می کنه.

حتی دکتر ویلیام دویل جنتری به کنترل خشم فرزندان، مدیریت خشم هنگام رانندگی و… هم توجه داشته.

در مجموع کتاب مدیریت خشم دامیز با نصری روان، انتخاب خوبی برای افرادی هست که قصد دارن این مهارت ارزشمند رو به زندگی خودشون بیارن.

همچنین پیشنهاد می کنیم که مطلب تاثیر خواب در قدرت اراده را مطالعه کنید.

 

سوالاتی که در ابتدای کتاب با آن رو به رو می شوید:

آیا به نظرتان می‌رسد که از بیشتر مردم شدیدتر خشمگین می‌شوید؟

آیا روش ابراز خشم‌تان اثری مخرب بر موقعیت شغلی‌تان دارد؟

آیا نگران هستید که مبادا خشم شما مانع به ثمر نشستن دوستی‌های‌تان شود؟

در مورد فرزندان‌تان چطور؟ از کوره دررفتن‌های شما چه اثری روی آن‌ها دارد؟

مدیریت خشم همه‌ی ابزارهایی را که برای کنترل خشم خود -قبل از این‌که دیر شود -به آن‌ها نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد. این کتاب که توسط یکی از معروف‌ترین کارشناسان مدیریت خشم نوشته شده، به شما کمک می‌کند تا منابع واقعی خشم را شناسایی کنید، خشم را در نطفه خفه کنید و احساسات خشم‌آلود را قبل از تبدیل شدن به مشکل، رام خود سازید.

 

درباره دکتر دویل جنتری  

یکی از افرادی که به خوبی ضرورت یادگیری مهارت مدیریت خشم رو درک کرده و تمام تلاشش رو کرده تا به مردم در این باره کمک کنه، دکتر دویل جنتری  هست. دکتر دبلیو دویل جنتری شخصیتی علمی در زمینه مدیریت خشم هست. اگر بخوام فهرست وار به فعالیت های دکتر دویل جنتری  اشاره کنم باید بگم که:

  • روانشناس بالینی در «مؤسسه‌ی زندگی بدون خشم» لینچ‌برگ ویرجینی
  • عضو انجمن روانشناسان آمریکا
  • سردبیر و مؤسس Journal of Behavioral Medicine
  • صاحب بیش از 100 اثر علمی و 8 کتاب منتشر شده.
  • فعال در زمینه‌های روان‌شناسی بهداشت، طب رفتاری و مدیریت خشم
  • استاد در دانشگاه دیوک (University Medical Center Duke) و دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه تگزاس در گالوستون(Galveston)

دو کتاب دیگه دویل جنتری با موضوع خشم و عصبانیت، بدون خشم و وقتی کسی که دوستش دارید خشمگین می‌شود، نام داره.

 

فهرست کتاب مدیریت خشم دامیز

خیلی از ما عادت داریم وقتی می خوایم کتابی رو بخریم که آشنایی زیادی با نویسندش یا حتی محتویات کتاب نداریم، اون رو از روی فهرستش قضاوت می کنیم. چک می کنیم ببینیم اصلا موضوع هر فصل می تونه توجه مون رو جلب کنه یا نه.

برای اون دسته از فهرست باز ها که قبل از خریدن کتاب دوست دارن یه نگاه سرسری به عناوین فصل ها بندازن، فهرست کتاب مدیریت خشم دامیز رو آوردم.

  • مقدمه
  • بخش ۱: پایه‌های خشم
    فصل ۱: خشم: هیجان جهانی
    فصل ۲: خشم کِی یک مسئله است؟
    فصل ۳: خشم زندگی را زهرآلود می‌کند؟
  • بخش ۲: مدیریت خشم همین امروز
    فصل ۴: انجام اقدام فوری
    فصل ۵: حرف زدن با خشم
    فصل ۶: حفظ خونسردی
  • بخش ۳: پیشگیری از خشم فردا
    فصل ۷: انتخاب چشم‌اندازی نو
    فصل ۸: گفتن آنچه حس می‌کنید
    فصل ۹: اعتراف به خشم
    فصل ۱۰: تبدیل شدن به نوع ب
    فصل ۱۱: استفاده سازنده از خشم
  • بخش ۴: برخورد با خشم از گذشته
    فصل ۱۲: چرا رها کردن این‌قدر سخت است؟
    فصل ۱۳: بخشیدن
  • بخش ۵: تغییر شیوه‌ی زندگی برای مدیریت خشم
    فصل ۱۴: مدیریت استرس
    فصل ۱۵: مدیریت شیمی بدن
    فصل ۱۶: افزودن توازن به زندگی خود
    فصل ۱۷: داشتن خواب خوش در شب
    فصل ۱۸: نگاه به نیروی برتر
    فصل ۱۹: حفظ خوش خلقی
  • بخش ۶: مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی
    فصل ۲۰: در محل کار
    فصل ۲۱: در خانه
    فصل ۲۲: در روابط صمیمی
  • بخش ۷: بخش ده‌تایی‌ها
    فصل ۲۳: ده روش برای پرورش یک فرزند غیرخشمگین
    فصل ۲۴: ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی
    فصل ۲۵: ده فکر رهایی‌بخش از خشم

شما می تونید این کتاب رو از لینک زیر تهیه کنید.

 

خرید کتاب مدیریت خشم دامیز

 

کتاب درمان خشم در 30 دقیقه

کتاب درمان خشم در 30 دقیقه

کتاب درمان خشم در 30 دقیقه را انتشارات نسل نو اندیش به چاپ رسانده است. کتاب درمان خشم در 30 دقیقه ار رونالد تی پاتر افرون  به همراه پاتریشیا اس. پاتر افرون  تالیف و الهام آرام نیا آن را ترجمه کرده است.

این کتاب هم مانند سایر کتاب های مدیریت خشم به شما راهکار هایی برای درمان و پیشگیری از خشم و عصبانیت ارائه می دهد.

تفاوت کتاب درمان خشم در 30 دقیقه (30minute therapy for anger)  با سایر کتاب های کنترل خشم در این است که این کتاب توجه ویژه ای به افراد عجولی دارد که تمایل دارند خیلی سریع راهکارهایی برای مدیریت خشم به دست آورند.

همه ما خواه و ناخواه درگیر خشم می شویم و در این کتاب شما راهکارهای ساده و زودبازدهی را برای کنترل خشم یاد خواهید گرفت. کتاب درمان خشم در 30 دقیقه در کنار بررسی دلایل خشم به مخاطب تمارینی می دهد که خواننده می تواند با انجام هریک از آنها به قدرت مدیریت خشم خود کمک کند.

 

3 بخش مهم کتاب درمان خشم در 30 دقیقه

کتاب درمان خشم در سی دقیقه به سه بخش اصلی و مهم تقسیم می شود.

 

بخش اول: آستانه خشم تان را شناسایی کنید!

شما در این بخش با فصولی دستو پنجه نرم می کنید که به شما کمک می‌کند تا موقعیت‌هایی را که باعث می‌شود دچار خشم شوید، نقطه‌ی رسیدن به آن‌ها و این‌که چطور عصبانیت و خشم موجب ایجاد مشکل برای شما و اطرافیان‌تان می‌شود، بشناسید و نسبت به آنها به خودآگاهی برسید. برای مثال، آیا شما ‌هنگام ناراحتی و اندوه به شدت عصبانی می‌شوید؟ آیا در هنگام خشم نمی توانید درست فکر کنید و تصمیم بگیرید؟

 

بخش دوم: اهدافی واقع گرایانه برای خودتان در نظر بگیرید!

همانطور که ما از یادگیری هر مهارتی هدفی را دنبال می کنیم، در بخش دوم این کتاب هم به شما کمک می‌شود اهدافی واقع‌گرایانه را برای مبارزه با خشم و عصبانیت تعیین کنید تا تمارین و راهکارهای کتاب را با هدف دنبال کنیم و بتوانیم میزان رشد خودماندر بحث کنترل خشم را ارزیابی کنیم.

 

بخش سوم: از خشم تان به خوبی استفاده کنید!

در بخش سوم به هدف اصلی، یعنی یادگیری روش‌های اساسی برای کنترل خشم پرداخته شده. این بخش از کتاب درمان خشم در سی دقیقه شامل روش‌هایی برای شناسایی عواطف و هیجانات خود و دیگران است.

در این بخش ما مهارت قرار دادن خودمان در موقعیت دیگران و نگاه به ماجرا از زاویه دید آنها و درک بهتر اطرافیان را نیز یاد خواهیم گرفت. تکنیکی که در دوره آموزش کنترل خشم اثر مثبت هم مفصل به آن پرداخته ایم و در بحث مدیریت خشم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

با یادگیری مهارت کنترل خشم، جزء معدود افرادی باشید که میتوانید خشم و رفتار خودتان را کنترل کنید.

 

یکی از چالش های افراد در مواجه با خشم و عصبانیت، این است که نمی توانند خودشان و واکنشی که در زمان عصبانیت بروز داده اند را ببخشند،

در کتاب درمان خشم در 30 دقیقه شما راهکارهایی برای بخشیدن خودتان در مواقعی که برای بروز نادرست خشم به شدت خودتان را سرزنش می کنید،  نیز به دست می آورید.

 

سرفصل های  کتاب درمان خشم در سی دقیقه

  • بخش اول:
  • آستانه‌ی خشمتان را شناسایی کنید
  • خشم شدید و بهای آن
  • برانگیختگی سریع
  • مشکلات مربوط به‌شدت خشم و اندازه‌گیری میزان خشمتان
  • تفکر و برنامه‌ریزی در زمان خشم
  • واکنش بسیار سریع و نیرومند
  • خشم بسیار شدید و گوش دادن به صدای آن
  • عصبانی شدن و احساس انزجار
  • شناخت پاداش‌هایی که از خشم عایدتان می‌شود
  • بخش دوم:
  • اهدافی واقع‌ گرایانه برای خودتان تعیین کنید
  • عملکرد مؤثر
  • اهداف شما برای مدیریت خشم
  • اصل جایگزینی
  • پذیرش خشمتان
  • بخش سوم:
  • از خشمتان به‌خوبی استفاده کنید
  • دعوت‌کننده‌های خشم
  • وقفه‌ای درست و حسابی بدهید
  • در موقعیت‌های فشارآور نفس عمق بکشید و تمرینات وارهیدگی انجام دهید
  • از خشم به‌عنوان فرایندی مستمر و پایدار اجتناب کنید
  • خودتان را جای طرف مقابل بگذارید
  • افکار منفی را با افکار مثبت جابه‌جا کنید
  • سایر هیجانات خود را شناسایی کنید
  • در عوض بدی‌ها، در جستجوی خوبی‌ها باشید
  • خشمی بالقوه را خنثی کنید
  • از جملاتی با ضمیر «من» استفاده کنید
  • رهنمودهایی برای دعوای منصفانه
  • بایدهای دعوای منصفانه
  • از خشمتان برای مبارزه در راه اهدافتان استفاده کنید
  • رنجش‌های عمیق و نیاز به بخشش خشم درونی شده و چالش‌های بخشش خود

 

هر فصل از کتاب درمان خشم در 30 دقیقه به 3 قسمت تقسیم می شود. در بخش مقدمه هر فصل شما با اهداف آن فصل آشنا می شوید و دست‌کم یک راه‌حل مؤثر برای رویارویی با مشکلات مربوط به خشم را می آموزید.

در بخش میانی هر فصل شما با راهکارهایی برای مدیریت خشم آشنا می شوید و در بخش آخر هر فصل شما نه تنها راه حل های تکمیلی برای مدیریت خشم را می خوانید بلکه با داستان افرادی که از این روش ها استفاده کرده اند نیز آشنا می شوید.

 

بریده هایی از کتاب درمان خشم در 30 دقیقه

یکی از دلایلی که موجب می‌شود افراد از بخشیدن شخص خطاکار بپرهیزند این است که به‌اشتباه تصور می‌کنند بخشش به‌معنای بازگشت به رابطه با فرد خطاکار است. این دیدگاه صحیح نیست. شما می‌توانید شخصی را ببخشید بی‌آن‌که دوباره به رابطه با او بازگردید.

 

آن‌ها جملات انتقادی بسیار ضعیف را بیش از حد معمول خصمانه تفسیر می‌کنند. برای مثال، وقتی همسرشان بگوید: «کیکی را که درست کرده‌ای دوست دارم؛ اما اگر دفعهٔ بعد به آن میوه اضافه کنی بهتر است»، این جمله را این‌طور می‌شنوند: «احمق، چه‌کار کردی؟ هر احمقی می‌داند که این نوع کیک باید با میوه باشد. چه کیک مزخرفی درست کرده‌ای!» این الگوی تفسیر نادرست، اسناد خصمانه نامیده می‌شود.

 

گاهی موقعیت ها بسیار نیرومندتر از این هستند که بتوانید بر آنها غلبه کنید. گاهی شخصی ‏حرفی بسیار ناراحت کننده می زند و شما یک باره منفجر می شوید. این حالت یک الگوی آشنا و قدیمی ترشح آدرنالین در مورد برانگیختگی در افراد است. در ابتدا ماهیچه های شما منقبض می‌شود و سپس به طور ناگهانی حمله خشم را ‏احساس می‌کنید که به انفجار ختم می‌شود. دلیل آن ترشح ناگهانی آدرنالین در خون شماست. این حالت به معنای این نیست که باید کاری کنید بلکه فقط کافی است اجازه دهید آدرنالین از رگ‌های شما عبور کند و مراقب احساساتتان باشید.

این حالت را می‌توانید در افراد دیگر نیز مشاهده کنید. زمانی حدود نیم دقیقه یا کمی بیشتر طول می‌کشد تا از پس از غلیان خشم، آدرنالین از رگ‌ها عبور کند و سپس محو شود. آدرنالین درست همانند ظهور لکه ابری در آسمان صاف و آبی می‌آید و دفع می‌شود. در جریان عبور آدرنالین افراد اعمالی انجام می‌دهند یا سخنانی می‌گویند که گذراست. آنچه اهمیت دارد توانایی شما در مهار خودتان در جریان این حمله است و این درست هدف اصلی روش‌های مدیریت خشم است.

 

شما و فقط خود شما به‌تنهایی مسؤول خشم و عصبانیت‌تان هستید و باید به‌تنهایی از عهدهٔ مهار آن برآیید. این هم خوب است و هم بد. خوب است زیرا می‌توانید مسؤولیت کامل بهتر کردن زندگی‌تان را برعهده بگیرید و بد است زیرا دیگر نمی‌توانید دیگران را برای مشکلات‌تان سرزنش کنید.

 

خرید کتاب درمان خشم در 30 دقیقه

 

کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را بهم بریزد

کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را بهم بریزد.

کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را بهم بریزد را دکتر آرتور لانگ و دکتر آلبرت الیس تالیف کرده اند و شمس الدین حسینی و الهام آرام نیا وظیفه ترجمه آن را بر عهده گرفته اند. کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را بهم بریزد را انتشارات وزین نسل نواندیش در 288 صفحه تا این لحظه به چاپ هفدهم رسانده است.

اگر تنها به دنبال مطالعه یک کتاب مدیریت خشم خوب هستید، کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را بهم بریزد می تواند یکی از گزینه های وسوسه برانگیز برای شما باشد. چرا که در این کتاب از میان کتاب های کنترل خشم بازار، شما یاد می گیرید که چگونه با راهکار های کاربردی و موثر بتوانید خشم خود را مدیریت کنید. درواقع اگر به دنبال یک زندگی فعال، پر از نشاط و سرزندگ و آرامش هستید، مطالعه این کتاب می تواند شما را در مسیر درستی قرار دهد.

اگر شما هم دغدغه کنترل خشم تان را دارید و دل تان نمی خواهد که روابط شما تحت تاثیر خشم و عصبانیت تیره و تار شود، انتخاب این کتاب می تواند انتخاب شایسته ای باشد.

در این کتاب شما مهارت هایی را یاد می گیرید تا زمانی که دیگران دکمه اعصاب شما را فشار می دهند، بتوانید با این مهارت ها عملکرد دکمه را از کار بیندازید و خشم خود را مدیریت کنید.

 

گریزی به کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را بهم بریزد

برای اینکه افراد، رفتار انها و موضوعات مختلف را از فشار دادن دکمه‌های اعصابتان بازدارید، در درجه اول باید بدانید چه عواملی باعث خشم و عصبانیت شما می‌شود. بهترین راه برای این منظور، به توصیه کتاب استفاده از روش ABC است که توسط آلبرت الیس توسعه داده‌شده است.

 

روش ABC برای مدیریت خشم و کنترل عصبانیت

روش ABC یکی از روش های مورد استفاده در رویکرد شناخت درمانی است. A ها اشخاص و موضوعات خاصی را نشان می‌دهد (رخدادهای فعال کننده) که به صورت روزمره با آن‌ها برخورد می‌کنیم و می‌توانند اعصابمان را به‌هم بریزند. این موارد می‌توانند مواردی مانند توهین یک راننده پشت ترافیک، تیکه انداختن یکی از اطرافیان، بی نظمی یکی از همکاران و… بحث و جدل با یکی از اعضای خانواده و… باشند.

وقتی در نقطه A با موقعیت یا فردی مشکل ساز روبرو می‌شویم، در نقطه B انتخاب می‌کنیم، درک می‌کنیم، تصمیم می‌گیریم، تحلیل می‌کنیم، قضاوت می‌کنیم و در یک کلام می توان گفت فکر می‌کنیم.

طرز فکر ما نسبت به شکل پاسخ مان به رفتار شخص یا موقعیت خاصی، واکنش احساسی و رفتاری ما را در نقطه C تعیین می‌کند.

بیشتر مردم دچار اشتباه می‌شوند. آن ها باورد دارند که رخدادهای فعال کننده (A) باعث بروز احساسات (C) در ما می‌شوند و این نادرست است.

در حقیقت، نحوه تفکر ما، برداشت و باورهایمان نسبت به رخدادها است که باعث می‌شود به آنها اجازه دهیم اعصابمان را به هم بریزند یا نه.

 

برای فهرست باز ها

اگر تمایل دارید با فهرست کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را بهم بریزد آشنا شوید، در ادامه فهرست این کتاب ارزشمند را برای شما آورده ایم.

  • مقدمه
  • فصل 1: چطور به اشخاص و موضوعات اجازه می‌دهیم دکمه‌های اعصاب ما را فشار دهند
  • فصل 2: باورهای نامعقولی که باعث می‌شود به دیگران اجازه ‌دهیم اعصابمان را به هم بریزند
  • فصل 3: ترجیحات واقع‌بینانه: جایگزینی مناسب برای تفکر نامعقولی که باعث ناراحتی ما می‌شود
  • فصل 4: ده باور نامعقول که با استفاده از آن‌ها به اشخاص و موضوعات اجازه می‌دهیم بی جهت اعصابمان را به هم بریزند
  • فصل 5: چگونه تفکر نامعقولتان را تغییر دهید: چهار گام به‌سوی موفقیت
  • فصل 6: چگونه در محل کار اجازه ندهید افراد و موضوعات اعصابتان را به هم بریزند
  • فصل 7: همسران: اصلی‌ترین عامل به‌هم ریختن اعصاب
  • فصل 8: فرزندپروری: آزمون یکی به آخر
  • فصل 9: کثرت عواملی که اعصابتان را به هم می‌ریزد
  • فصل 10: در مقابل آن‌ها بایستید


لطفا شما هم اگر کتاب مدیریت خشم خوبی را مطالعه کردید یا می شناسید که می تواند به علاقه مندان به مطالعه کمک کند تا بتوانند کتاب کنترل خشم خوبی را انتخاب کنند، در بخش نظرات آن کتاب ها را به ما معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات