لوگوتایپ اثرمثبت

در کارگاه ماجراهای من و مغز و اراده چه خبر بود؟

در کارگاه ماجراهای من و مغز و اراده چه خبر بود؟

اگر به خاطر داشته باشید چند وقت پیش قرار بود کارگاهی با عنوان ماجراهای من و مغز و اراده را برگزار کنیم؛ امروز تصمیم گرفتیم گزارشی از آنچه که در این کارگاه آموزشی گذشت را با شما همراهان عزیز اثر مثبت به اشتراک بگذاریم.

 

کارگاه ماجراهای من و مغز و اراده!

در روز 20 آذر از ساعت 17 الی 19 موفق شدیم تا کارگاه ماجراهای من و مغز و اراده رو با حضور 20 نفر از همراهان عزیز اثر مثبت برگزار کنیم.

در این کارگاه 2 ساعته سارا یوسفی، همانطور که قول داده بودیم با بررسی جنس چالش های اراده و اهداف شرکت کنندگان به صورت موردی، مطالبی را با موضوع آموزش تقویت قدرت اراده بیان کرد.

جنس مطالب عنوان شده در این کارگاه، صحبت های انگیزشی یا برنامه ریزی نبود، بلکه ما سعی کردیم تا با شناخت واکنش های مختلف مغز در شرایط مختلف بررسی کنیم که در حالت های فیزیکی و روانی مختلف چطور باید در برابر چالش های اراده ای مون پیروز شویم و به اهداف مورد نظر برسیم.

در این کتاب تمام سعی خود را کرده ام که با زبانی ساده و با مثال هایی که روزانه برای هریک از ما ممکن است اتفاق بیفتد، راجع به تقویت قدرت اراده صحبت کنم.

 

برای اولین بار

در زمان برگزاری کارگاه ماجراهای من و مغز و اراده، چند روزی تا رونمایی از کتاب ذهن هوس باز من باقی مانده بود اما به درخواست برخی از شرکت کنندگان برای اولین بار کتاب ذهن هوس باز من برای فروش در اختیار حاضرین قرار گرفت که استقبال خوبی هم از این کتاب شد.

 

کتاب ذهن هوس باز من در کارگاه ماجراهای من و مغز و اراده | سارا یوسفی

 

دوست دارید یه تیکه از کارگاه رو ببینید؟

در صورتی که علاقه مند بودید در کارگاه شرکت کنید و به هر دلیلی موفق نشدید، می توانید در صفحه دوره آنلاین آموزش تقویت اراده فیلم کارگاه به همراه نسخه الکترونیکی کتاب ذهن هوس باز من و پادکست های آموزشی مرتبط با تقویت اراده را تهیه کنید. اما فیلم زیر قسمت کوچکی از کارگاه است که در کنار شرکت کنندگان ضبط شده است.

اگر شما هم از شرکت کنندگان در کارگاه هستید، لطفا ما را از نظرات تان آگاه سازید.

امیدواریم در دیگر دوره های آموزشی اثر مثبت شما هم در کنار ما باشید.

دوره آموزشی تقویت اراده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات