لوگوتایپ اثرمثبت

کتاب تنها راز موفقیت | گپ و گفت سارا یوسفی و سحر خانجانی

کتاب تنها راز موفقیت | گپ و گفت سارا یوسفی و سحر خانجانی

امروز قصد داریم کتاب تنها راز موفقیت را که می توان آن را چکیده ای مفید و البته با سبک داستانی از خیلی از کتاب های موفقیت دانست، به شما دوستان عزیز معرفی کنیم.

اگر دل تان یک کتاب مفید، سبک، با تعداد صفحات کم و البته داستان گونه می خواهد، لطفا در این مطلب با ما در وب سایت اثر مثبت همراه باشید تا هم با کتاب تنها راز موفقیت آشنا شوید و هم ویدئو نقد من و سحر خانجانی بر روی این کتاب جذاب را تماشا کنید.

راستی همین اول کار بهتره که در جریان باشید، محتوای متنی این معرفی کتاب با محتوای ویدئو کاملا متفاوت است. پس ویدیو رو هم از دست ندید.

 

معرفی کتاب تنها راز موفقیت

کتاب تنها راز موفقیت یا همان کتاب فعلا مارشمالو را نخور یا Don’t eat marshmallow yet را الن سینگر و جواشیم دپوسادا نوشته اند و نادیا پوروقار آن را ترجمه کرده است. این کتاب ارزشمند را نشر تعالی به چاپ رسانده است.

در کتاب تنها راز موفقیت ما به واسطه داستان آرتور و تجربه او در نخوردن مارشملو هایش مفاهیم زیادی در روابط اجتماعی، موفقیت های شغلی و توسعه فردی را یاد می گیریم.

شاید با خود بگویید نخوردن مارشملو! چه عجیب.

در این کتاب شما متوجه می شوید برای رسیدن به موفقیت های عظیم و لمس رویاهاتون باید امروز حاضر باشید تا کارهای کوچک مفید (حتی سخت) را انجام دهید. کارهایی که انجام آنها باعث تجربه های متفاوت و البته بزرگ در آینده برای شما می شود.

به قول دوست و همکار خوبم آقای پیام بهرامپور

امروز کارهایی را انجام می دهم که دیگران حاضر نیستند انجام دهند تا فردا کارهایی را انجام دهم که دیگران قادر نیستند انجام دهند.

درواقع شما در کتاب تنها راز موفقیت یاد می گیرید که چطور با انجام کارهای کوچک و ساده می توانید نتایج عظیم را رقم بزنید. البته اشتباه نکنید این کتاب مشابه کتاب اثر مرکب دارن هاردی نیست، درست است در اثر مرکب هم شما راجع به نتایج بزرگی که اقدامات کوچک می توانند رقم بزنند می خوانید اما ماجرای مارشملو ها کمی متفاوت تر از آنچه که در اثر مرکب می خوانیم است.

فکر می کنم بهتر است اول ویدئو من و سحر رو ببینید و بعدم به سراغ خواندن این کتاب جذاب بروید.

از آنجایی که کتاب تنها راز موفقیت یک کتاب بسیار مفید و کارآمد در بحث موفقیت است با سحر خانجانی عزیز تصمیم گرفتیم گپ و گفتی داشته باشیم تا به طور مفصل این کتاب ارزشمند را معرفی و البته نقد کنیم. شما هم اگر دوست دارید نظرات من و سحر را راجع به این کتاب بدانید می توانید در ادامه همراه ما باشید و ویدئو را تماشا کنید.

خوب امیدوارم از ویدئو و صد البته کتاب تنها راز موفقیت لذت برده باشید. راستی اگر شما هم این کتاب ارزشمند را مطالعه کردید، لطفا نظرتان را برای ما بنویسید. در ضمن اگر تمایل دارید همین الان اقدام کنید و این کتاب جذاب را تهیه کنید، می توانید سری به لینک زیر بزنید.

 

خرید کتاب تنها راز موفقیت

 

اگر شما از علاقه مندان به مطالعه کتاب های الکترونیکی یا صوتی هم هستید فکر می کنم هر دو نسخه صوتی و الکترونیکی این کتاب موجود باشد.

فراموش نکنید گاهی شنیدن داستان موفقیت افراد می تواند برای ما از مطالعه صدها کتابی که رازهایی مگو از موفقیت را می گویند هم، جذاب تر و تاثیر گذارتر باشد. شاید نکته ای که کتاب تنها راز موفقیت را جذاب و دوست داشتنی و خواندنی می کند، خواندن داستان راه موفقیت آرتور است.

حال تصور کنید این داستان موفقیت، داستان واقعی زندگی آدم های اطراف ما باشد. شما هم برای ما از داستان های موفقیت خود بنویسید، تا ما هم از داستان موفقیت شما غرق در لذت شویم.

  1. بازتاب هاسعید محمدی

    • سارا یوسفی گفته؛
      20:17 1400/11/25

      بله موافقم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات