لوگوتایپ اثرمثبت

گپ و گفت سارا یوسفی و سعید حسینی | کسب و کار های برنده و بازنده در دوران بحران

گپ و گفت سارا یوسفی و سعید حسینی | کسب و کار های برنده و بازنده در دوران بحران

خیلی از کسب و کارها با شروع کرونا آسیب دیدن. در مقابل هم کسب و کارهای زیادی رشد کردن و بعضی از بیزینس ها هم مجبور شدن تا نوع خدمات شون رو بر بستر خدمات آنلاین ببرن. همین شد که تصمیم گرفتیم به سراغ سعید حسینی بریم و کمی باهاش گپ بزنیم.

یکی از مهم ترین دلایلی که از سعید حسینی خواستیم کنارمون باشه این بود که سعید درگیر دو کسب و کار کاملا متفاوت بود. یه کسب و کار مثل لیون کامپیوتر که خوب در فضای آنلاین فعالیت داره احتمالا تو دوران کرونا نه تنها آسیب ندیده، بلکه شاید رشدم کرده باشه و کسب و کار دوم مجموعه گردشگری دیلباب که خوب با توجه به اینکه این گپ و گفت درست شب چهارشنبه سوری سال 98 بود، دیلباب درست در روزهایی که انتظار می رفت اوج کارش باشه به خاطر کرونا مجبور به تعطیلی شد.

پس تو گپ و گفت امروز شما با یک نفر با دو تجربه کاملا متفاوت مواجه می شید که کلی تجارب خوب داره و از صحبت هاش می شه نکات زیادی رو به دست آورد.

اگر قبل از دیدن فیلم ترجیح می دید کلیاتی راجع به محتوای این گپ و گفت بدونید، پیشنهاد می کنم ادامه متن رو بخونید اما اگر آماده اید تا فیلم رو ببینید، پس بزن بریم.

 

سعید حسینی کیه؟

سعید حسینی موسس لیون کامپیوتر و مجموعه گردشگری دیلباب هست. یک مرد خود ساخته که از 9 سالگی کار کرده و تجارب جالبی در کسب و کار داره.

خیلی ها سعید حسینی رو با پیج اینستاگرمی نقطه0 می شناسند.

نقطه صفر داستان یک چالش جذابی هست که سعید دی ماه سال 98 برای خودش تعریف کرد و فقط با یک تلفن همراه از خونه زد بیرون تا به آدما ثابت کنه که حتی با دست خالی هم میشه کار کرد و درآمد داشت.

 

سارا یوسفی کیه اون وقت؟

خوب من هم سارا یوسفی هستم موسس آژانس دیجیتال مارکتینگ پل و وب سایت آموزشی اثر مثبت. از اونجایی که با شروع کرونا خودم به شدت نیاز کسب و کار ها به داشتن سایت و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ رو حس کردم، دلم خواست از سعید خواهش کنم تو این گپ و گفت کنارم باشه تا بتونیم با صحبت های خوب سعید کمکی حتی کوچک به مخاطبای اثر مثبت کنیم.

اگر تمایل دارید بیشتر راجع به من بدونید، پیشنهاد می کنم لینک زیر رو ببینید.

بیوگرافی سارا یوسفی

 

چرا به سراغ سعید حسینی رفتیم؟

وقتی کرونا شروع شد و قرنطینه ها و تعطیلی کسب و کار ها داشت اوج می گرفت، تو اینستاگرام اثر مثبت پیام های زیادی داشتم. پیام هایی که نشون می داد قشر زیادی از جامعه ما نگران کسب درآمد و شغل شون هستن که داره از دست می ره. اینجا بود که فکر کردم من نمی تونم به تنهایی برای همه این آدم ها کار خاصی کنم و تنها ابزار در دستم آموزش بود و آموزش.

هرچند تو اون دوران احساس می کردن مردم ما به چیزی بیشتر از آموزش نیاز دارند. چیزی که بتونه براشون انگیزه بخش باشه و سرپا نگه شون داره.

همین شد که تصمیم گرفتم به سراغ سعید حسینی برم. مردی که خودم ازش خیلی یاد گرفته بودم و برای خودم بمب انگیزه و انرژی به حساب می اومد.

از اونجایی که من معتقد هستم هیچ دانشگاهی نمی تونه به اندازه تجربه به آدم ها درس بده تصمیم گرفتم از سعید حسینی عزیز دعوت کنم تا بیاد و از تجاربش در فضای کسب و کار برامون بگه.

تجاربی که هم انگیزه بخش هستند و هم از دل تجربه واقعی بازار کار ایران در میاد. نه از دل تئوری های کتب دانشگاهی که گاها با بازار کار واقعی در ایران هم غریبه هستند.

امیدوارم این گفت و گو برای شما هم مفید و انگیزه بخش باشه. منتظر نظرات تون هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات