لوگوتایپ اثرمثبت

اراده و انگیزه | گپ و گفت سارا یوسفی و معین نادری

اراده و انگیزه | گپ و گفت سارا یوسفی و معین نادری

در گپ و گفت امروز معین نادری و سارا یوسفی باهم راجع به دو بحث جذاب اراده و انگیزه صحبت می کنند. اگر شما هم دچار اهمال کاری یا رها کردن نیمه کاره کارهاتون هستید، پیشنهاد می کنم این ویدئو رو از دست ندید.

 

در گپ و گفت اراده و انگیزه چه خبر بود؟

اگر ما چرایی مون رو بدونیم بی شک چگونگی رو هم پیدا می کنیم.

شما دوست دارید وقتی سوت پایان زندگی تون به صدا در میاد چطور آدمی بوده باشید؟

در این لایو وقتی معین از سارا راجع به این پرسید که اراده مهم تره یا انگیزه سارا مساله رو کمی ریشه ای تر بررسی کرد و برامون ابتدا از ارزش ها و پیدا کردن درست اهداف مون صحبت کرد. بعد از اون علاوه بر تکنیک های اراده معین نادری و سارا یوسفی باهم راجع به بحث خودآگاهی و اهمیت اون در بحث اراده هم صحبت کردند. همچنین پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید درمورد شناخت ارزش ها اطلاعات بیشتری کسب کنید مطلب زیر را مطالعه کنید:

شناخت ارزش ها در زندگی

در بخشی از این ویدئو حتی راجع به تکنیک های بازاریابی که می تونه اراده مارو تحت تاثیر قرار بده هم شما اطلاعات جالبی به دست میارید.

راستی شما هم عادت دارید برنامه ریزی کنید و از برنامه هاتون لذت ببرید ولی بعدش به اون برنامه عمل نکنید؟ سارا راجع به اینکه چی باعث این اتفاق میشه هم برامون صحبت کرده.

فکر می کنم دیدن ویدئو جذاب تر از خوندن توضیحات مختصر راجع به ویدئو باشه. بی شک اگر گاهی احساس می کنید نیاز به تجربه اراده قوی تری دارید، اگر دچار اهمال کاری میشید، اگر انگیزه شما گاهی پایین میاد و… دیدن این ویدئو رو نباید از دست بدید.

لطفا نظر تون راجع به این ویدئو رو برامون بنویسید و اگر اون رو مفید دیدید این گپ و گفت رو با دوستانی که فکر می کنید می تونه براشون مفید باشه به اشتراک بذارید.

دوره آموزشی تقویت اراده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات