لوگوتایپ اثرمثبت

اراده چگونه باعث موفقیت می شود؟ | گپ و گفت سارا یوسفی و محمد اسماعیل ارجمند

اراده چگونه باعث موفقیت می شود؟ | گپ و گفت سارا یوسفی و محمد اسماعیل ارجمند

در گپ و گفت امروز سارا یوسفی با محمد اسماعیل ارجمند راجع به این موضوع مهم صحبت می کنند که چگونه اراده باعث موفقیت در زندگی می شود؟
شاید این سوال خیلی از ما باشه و برای رسیدن به موفقیت فکر کنیم نیاز به قدرت اراده داریم. اگر شما هم برای انجام خیلی از کارهایی که مدت هاست قصد انجامش رو دارید، مثل:

  • یادگیری زبان انگلیسی
  • ترک سیگار و مشروبات
  • ورزش کردن
  • رژیم غذایی
  • شروع یک فعالیت جدید
  • رفتن به دیدن یک دوست
  • رسیدگی به اوضاع خونه

 

یا هرکار دیگه که مدت هاست پشت گوش میندازید، فکر می کنید نیاز به تقویت اراده دارید، پیشنهاد می کنم این ویدئو رو از دست ندید.
تو این ویدئو قبل از اینکه تکنیک هایی درباره تقویت اراده یاد بگیرید، سارا با شما راجع به ارزش های زندگی تون و اهداف سازگار با ارزش هاتون صحبت می کنه.

شناخت ارزش ها و اهداف در بسیاری از موارد می تونه قبل از اراده کردن و اقدام، اهمیت داشته باشه. چرا که اگر ما بدونیم چی می خوایم و دوست داریم در پایان زندگی چطور آدمی باشیم، انگیزه های بیشتری برای با اراده زندگی کردن و دست به عمل زدن هم خواهیم داشت.

علاوه بر این اگر ما ارزش هامون رو در زندگی بشناسیم احتمال اینکه از مسیر خارج بشیم کمتر می شه و زندگی با معنایی رو تجربه خواهیم کرد.
شاید هم چیزی که باعث شده تا شما آماده تغییر زندگی تون نباشید و براش اراده نکنید، ترس از خروج از ناحیه امن تون باشه، سارا و محمد اسماعیل ارجمند تو این ویدئو راجع به خروج از ناحیه امن هم برامون صحبت کردن. چیزی که خیلی اوقات مانع حرکت و رشد و پیشرفت ما میشه.

اگر حس می کنید گاهی ترس های درونی شما مانع حرکت تون میشه دیدن این ویدئو رو از دست ندید.
راستی یه سوال! شما عاشق کاری که انجام می دید هستید یا نه؟ سارا تو این ویدئو برامون خیلی راجع به اهمیت این موضوع و رابطه موفقیت با علاقه مند بودن به فعالیت هایی که انجام می دیم هم صحبت کرده.

چرا که معتقده وقتی عاشق کاری که انجام می دی باشی، از مسیر رسیدن به هدف هم لذت می بری و این یعنی زندگی در لحظه حال و لذت بردن از همین لحظه.

راهکارهایی عملی برای تقویت اراده و افزایش عملکرد

 

لایو مشترک محمد اسماعیل ارجمند و سارا یوسفی

علاوه بر مطالبی که در بالا به اونها اشاره شد تو این فیلم شما نکاتی راجع به توانایی تصمیم گیری و تاثیر آن بر روی اراده هم خواهید شنید.

در نهایت هم می تونید در گفت و گوی سارا یوسفی و محمد اسماعیل ارجمند عزیز، کلی تکنیک برای تقویت قدرت اراده رو بشنوید و در زندگی تون و در مسیر رسیدن به موفقیت پیاده ش کنید.
پیشنهاد می کنم به هیچ وجه، به هیچ وجه دیدن این ویدئو رو از دست ندید.

آماده اید؟ بزن بریم.

 

خودآگاهی و موفقیت

درسته مهارت تصمیم گیری در زندگی خیلی خیلی مهم هست. درسته داشتن یک اراده قوی هم می تونه خیلی خیلی به رشد فردی ما کمک کنه؛ اما قبل از همه این ها یک مهارت هست که اگر افراد این مهارت مهم رو به دست بیارند در ابعاد مختلف زندگی شخصی و اجتماعی بدون شک موفق میشن. اون مهارت هم هیچ چیز نیست جز مهارت خودآگاهی.

خوشبختانه در این لایو فرصتی پیش اومد تا سارا کمی هم برامون راجع به رسیدن به خودآگاهی و تاثیر اون در سبک زندگی هر فردی صحبت کنه.

امیدواریم از دیدن این ویدئو لذت ببرید.

لطفا اگر دیدن ویدئو گپ و گفت سارا یوسفی و محمد اسماعیل ارجمند برای شما مفید بود، اون رو به دوستان تون هم پیشنهاد بدید. راستی نظر یادتون نره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات