لوگوتایپ اثرمثبت

معرفی 3 کتاب تقویت قدرت اراده

معرفی 3 کتاب تقویت قدرت اراده

خیلی اوقات در کارگاه ها و سمینارهای مرتبط با آموزش تکنیک های تقویت اراده اثر مثبت از ما  لیست کتاب هایی که می توانند به افزایش اراده کمک کنند را می خواهید. برای همین تصمیم گرفتیم در این مطلب به طور مفصل به معرفی 3 کتاب تقویت قدرت اراده که از کتاب های پرفروش اراده هستند، بپردازیم. اگر قصد دارید کتابی با موضوع اراده مطالعه کنید فکر می کنیم کتاب های معرفی شده در این مطلب بتواند راهنمای خوبی برای انتخاب کتاب قدرت اراده برای شما باشد.

راهکارهایی عملی برای تقویت اراده و افزایش عملکرد

 

کتاب ذهن هوس باز من نوشته سارا یوسفی

اجازه دهید قبل از آنکه به سراغ کتاب های ترجمه شده راجع به اراده برویم، ابتدا یکی از کتاب های خوب وطنی را معرفی کنیم.

کتاب ذهن هوس باز من نوشته سارا یوسفی را انتشارات پارسیان البرز در 111 صفحه به چاپ رسانده است.

کتاب ذهن هوس باز من در کنار محتوای علمی و بسیار کاربردی با زبانی ساده و روان تالیف شده است.

بی شک مطالعه کتابی که توسط شخصی نوشته شده است که خود اراده را در لحظه لحظه زندگیش تجربه کرده است، می تواند بسیار تاثیر گذار و الهام بخش باشد.

نویسنده در کتاب ذهن هوس باز من سعی کرده است تا جنس چالش های اراده ای را به مخاطب بشناساند و عملکرد مغز در موقعیت های مختلف را بررسی کند.

شما با خواندن کتاب ذهن هوس باز من، با کمک علم نوروساینس با رفتار های مغز در چالش های اراده ای که با آن مواجه می شویم آشنا می شوید. سارا یوسفی در این کتاب سعی کرده است تا با مثال هایی کاملا آشنا که همه ما با آنها مواجه می شویم و بسیار ساده و البته کاربردی، به خواننده کمک کند تا از توانایی به نام اراده نهایت بهره را ببرد.

در حال حاضر نسخه الکترونیکی و نسخه صوتی کتاب ذهن هوس باز من در بازار موجود است. اگر می خواهید نسخه الکترونیکی کتاب را تهیه کنید، می توانید به لینک زیر بروید.

خرید کتاب ذهن هوس باز من

اما اگر از طرفداران کتاب صوتی هستید، و قصد دارید نسخه صوتی کتاب ذهن هوس باز من را تهیه کنید از این لینک استفاده کنید:

خرید کتاب صوتی ذهن هوس باز من

در لینک بالا سرفصل و توضیحات مفصلی راجع به کتاب ذهن هوس باز من موجود است.

شاید کنجکاو شده باشید که چرا گفتیم نویسنده این کتاب اراده را زندگی کرده است؟ سارا کسی است که در سن 21 سالگی نابینایی را تجربه کرده است و همین موضوع و چالش های پیشرو باعث شده تا با کمک نیروی اراده و پشتکار زندگی خود را اداره کند. البته محتوای این کتاب ارزشمند، یک محتوای انگیزشی یا غیر علمی نیست.

اگر می خواهید بیشتر با سارا یوسفی آشنا شوید، فکر می کنم بهتر است سری به لینک زیر بزنید.

بیوگرافی سارا یوسفی

کتاب ذهن هوس باز من نوشته سارا یوسفی

 

کتاب قدرت اراده پُل ژاگو

در زیر عنوان کتاب قدرت اراده می خوانیم:

روش عملی تاثیر بر خویشتن، بر دیگران و بر سرنوشت خویش

کتاب قدرت اراده نوشته پُل ژاگو که توسط انتشارات ققنوس به چاپ 16 خود رسیده است را ایرج مهربان در 176 صفحه ترجمه کرده است.

 

کمی با پُل ژاگو آشنا شویم

نویسنده فرانسوی کتاب قدرت اراده, پُل کلمان ژاگو در سال 1889 پا به جهان هستی گذاشت و تا سال 1962 برای زندگی فرصت داشت که صد البته از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

پل ژاگو دوران جوانی خود را در کنار استاد خود دکتر دورویل که از بزرگان هیپنوتیزم بود، سپری کرد. او کتاب های زیادی در حوزه های موفقیت و خودیاری دارد که کتاب هایش با گذشت بیش از نیم قرن همچنان از کتب تاثیرگذار این حوزه ها هستند.

نکته جالب راجع به پل کلمان ژاگو این است که او هرگز در دانشگاه تحصیل نکرد و نمونه موفقی از یک انسان خودآموز است.

 

معرفی فصل های کتاب قدرت اراده پل ژاگو

کتاب قدرت اراده پل کلمان ژاگو در 10 فصل به بررسی مواردی می پردازد که بر روی تقویت اراده افراد می توانند اثرگذار باشند. شما در هر فصل با تمارینی مواجه می شوید که به افزایش انرژی و انگیزه خواننده کمک می کند و به شما را درگیر بهبود مستمر می کند. فصل های مختلف کتاب به شرح زیر است:

  • فصل اول: آمادگی برای پرورش
  • فصل دوم: چگونه بر خود حاکم شویم
  • فصل سوم: چگونه به اطمینان کامل دست یابیم
  • فصل چهارم: چگونه سرنوشت را در اختیار بگیریم
  • فصل پنجم: منابع عظیم انرژی
  • فصل ششم: قدرت مستقیم اراده بر بدن
  • فصل هفتم: قدرت مستقیم اراده بر دیگران
  • فصل هشتم: تاثیر اراده بر سرنوشت
  • فصل نهم: چگونه عمل کنیم
  • فصل دهم: چگونه در برابر ضعف ها ناتوانی ها و اهمال ها واکنش نشان دهیم.

 

 بخش هایی از کتاب:

در ادامه هم تکه هایی از کتاب را می نویسیم تا به بخش های مختلف کتاب کمی سرک بکشیم.

تفاوت افراد موفق و شکست‌خورده در اراده و پشتکار آن‌ها در رسیدن به مقصد است. گاهی اوقات دیالوگ‌هایی از یک فیلم، یک جمله در کتاب و صحبت‌های یک فرد در ذهن ماندگار می‌شود و در شخصیت انسان تغییر و تحول ایجاد می‌کند؛ تحولی که ایجاد انگیزه می‌کند و مردم را برای رسیدن به رویاهای‌شان تکان می‌دهد. کتاب قدرت اراده مجموعه‌ای از تجربه‌ها، تمرین‌ها و توصیه‌هایی است که انسان را به ایده‌آل‌هایش نزدیک‌تر می‌کند.

در بخش دیگری از کتاب می خوانیم:

نخستین تأثیرات حس شده در آغاز با تحریک قوه ابتکار ذهنی آشکار می‌شوند، سپس با حس اعتماد و حس قدرت، انسان آگاه می‌شود که دارای قدرت تلاش های ارادی شده است. رفته رفته ـ یعنی با همان سرعتی که روش را به اجرا درمی‌آورید ـ اعتماد به نفس شما استمرارش بیشتر می‌شود، اندیشه‌های انگل و مزاحم، حالات عاطفی و احساسی فلج‌کننده، و خواسته‌های حسی تحت نفوذ شما قرار خواهند گرفت.

تسلط بر خویش کامل می‌شود (۳) و بزودی با رضایت خاطر فراوانی هدایت حواس، حساسیت و هوش خود را در اختیار می‌گیریم. در این زمان است که هر کس توانایی تمرکز انرژی روانی خود را بر روی یک تصویر دقیق به دست می آورد و می‌تواند به نحوی منظم، درمان‌کننده یا آرام‌بخش بر کالبد جسمانی خود تأثیر بگذارد.

 

کتاب قدرت اراده پل ژاگو را از کجا بخرم؟

فکر می کنم بهترین جایی که می توان کتاب قدرت اراده پُل کلمان ژاگو را از آنجا تهیه کرد قطعا انتشارات ققنوس است. شما می توانید از لینک زیر این کتاب را تهیه کنید.

خرید کتاب قدرت اراده پل ژاگو

 

هرچند اگر هم از علاقه مندان به مطالعه کتاب های الکترونیک هستید و طرف دار محیط زیست، می توانید نسخه الکترونیکی کتاب را از فیدیبو نیز تهیه کنید. خرید نسخه الکترونیکی کتاب قدرت اراده پل کلمان ژاگو

کتاب قدرت اراده پل ژاگو

لطفا اگر شما هم تجربه ای از مطالعه این کتاب ارزشمند دارید با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بذارید تا همراهان عزیز اثر مثبت بهتر بتوانند در انتخاب کتاب قدرت اراده تصمیم بگیرند.

 

کتاب قدرت اراده “For dummies” فرانک رایان

کتاب قدرت اراده نوشته فرانک رایان با ترجمه پروانه شاهین نژاد توسط انتشارات آوند دانش در 184 صفحه به چاپ رسیده است.

 

کمی با فرانک رایان آشنا شویم

فرانک رایان مشاور روانشناس بالینی و شناخت‌درمانی انگلیسی است. او استادیار افتخاری علوم مغزی در گروه پزشکی کالج امپریال لندن است و بر حوزه فرایندهای شناختی و رفتاری و کنترل امیال و غرایز، پژوهش‌های گسترده‌ای انجام داده است.

 

درباره کتاب قدرت اراده فرانک رایان

شما در این کتاب می خوانید که اراده هم مثل عضلات بدن، هم تقویت می شود و هم گاهی خسته! درواقع در این کتاب یاد می گیریم که چطور قدرت اراده خود را تقویت کنیم. چطور توان خود در پایداری به اهداف را افزایش دهیم و نگذاریم یک اراده ضعیف ما را از هدف خود دور کند.

در این کتاب شما اول تعریفی از اراده دریافت می کنید و سپس با دستور العمل های کاربردی با روش هایی به منظور تقویت آن آشنا می شوید.

کتاب ویل پاور یا همان قدرت اراده خودمان در سال 2014 برای اولین بار منتشر شد. در این کتاب شما با روش هایی عملی برای تقویت اراده و تغییر عادات خود آشنا می شوید.

پیشنهاد می کنم اگر عادت به عملگرایی ندارید، قبل از مطالعه این کتاب از محصول آموزشی دست به کار شو استفاده کنید و پس از آن این کتاب را مطالعه کنید تا بتوانید نهایت استفاده را از کتاب قدرت اراده فرانک رایان ببرید.

 

فصل های کتاب قدرت اراده فرانک رایان

  • فصل اول: همه چیز درباره‌ی قدرت اراده
  • فصل دوم: شما و قدرت اراده
  • فصل سوم: پرورش قدرت اراده: کارگاه قدرت اراده
  • فصل چهارم: تمرکز بر یک هدف
  • فصل پنجم: آگاهی از طولانی بودن هدف
  • فصل ششم: محرک‌های خود را بشناسید؛ چو دانی، توانی
  • فصل هفتم: در هنگام شکست با خود مهربان باشید
  • فصل هشتم: پاداش دادن به خود در طول مسیر
  • فصل نهم: تداوم پیشرفت
  • فصل دهم: افزایش و حفظ خوش‌بینی واقع‌بینانه
  • فصل یازدهم: ایجاد سبکی از زندگی که قدرت اراده را افزایش می دهد.
  • فصد دوازدهم: 10 دانستنی درباره قدرت اراده
  • فصل سیزدهم: روش‌هایی برای حمایت از قدرت اراده

 

بخش هایی از کتاب

شما می توانید در ادامه بخش هایی از کتاب را بشنوید.

اجازه دهید کمی هم از بخش های مختلف کتاب بخوانیم:

جوانا در سال جدید سفت و سخت به تصمیمش برای ترک سیگار چسبیده بود؛ یعنی ترک تا 25 ژانویه. آن جمعه‌شب شوم پس از اتمام کار با چند نفر از دوستان سیگاری‌اش بیرون رفت. دوستانش رفتند تا در هوای آزاد سیگار بکشند و از جوانا هم خواستند که با آن‌ها برود. آن شب جوانا سه نخ سیگار کشید و در حال بازگشت به خانه یک پاکت سیگار خرید. تا به خانه برسد دو نخ دیگر هم کشیده بود.

این فهرست نشان می‌دهد که جوانا چگونه می‌تواند خودش را سرزنش کند و قدرت اراده‌اش را از بین ببرد یا چگونه ارزیابی مفیدتری از موقعیتش داشته باشد و برای گام‌ها و واکنش‌های بعدی‌اش برنامه‌ریزی کند.

1- واکنش سرزنشی کاهنده قدرت اراده: طبیعیه من خیلی ضعیفم. هیچ قدرت اراده‌ای ندارم.

نتیجه: حس بدی به خودم دارم. احساس می‌کنم دلم یه سیگار دیگه می‌خواد. دلیلی نداره برای ترک کردن تلاش کنم. یک پاکت سیگار می‌خرم.

 

2- واکنش سازگار در جهت حفظ قدرت اراده: ترک سخت‌تر از اون چیزیه که فکرشو می‌کردم. من غفلت کردم! قدرت اراده‌ام باعث شده بود بیش از سه هفته در برنامه ترک موفق باشم.

نتیجه: وقتی با بچه‌های گروه فروش بیرون می‌رم باید حالت تدافعیم رو حفظ کنم. بعد از یک هفته پراسترس در محل کار، قدرت اراده‌ام کاهش پیدا کرده بود.

 

در بخش دیگری از کتاب می خوانیم:

قدرت اراده را می‌توان مانند هر مهارت دیگری یاد گرفت. ما در کتاب قدرت اراده به شما خواهیم گفت چگونه.

چه هدف کوچکی داشته باشید، چه بخواهید عادتی را ترک یا تمرین خویشتن‌داری‌تان کنید، این کتاب راهنما با هفت گام ساده به شما کمک خواهد کرد.

 

کتاب قدرت اراده فرانک رایان را از کجا بخریم؟

اگر شما تمایل دارید تا این کتاب ارزشمند را مطالعه کنید، می توانید برای خرید این کتاب روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید کتاب قدرت اراده فرانک رایان

 

همچنین شما می توانید نسخه صوتی آن با خوانش جناب آقای ایمان ساکی را از لینک زیر دریافت کنید. کتاب قدرت اراده فرانک رایان

کتاب قدرت اراده فرانک رایان

 

امیدوارم این مطلب تا به اینجا برای شما مفید بوده باشد. در آینده قطعا کتاب های بیشتری با موضوع اراده را به لیست بالا اضافه خواهیم کرد و شما را با آنها آشنا می کنیم. اگر شما هم کتاب خوبی در این باره می شناسید، لطفا آن را با ما به اشتراک بگذارید.

  1. بازتاب هامهدی سالاریان

    • سارا یوسفی گفته؛
      20:23 1400/11/25

      سلام خوشحالم که مفید بوده.

  2. میلاد گفته؛
    16:14 1401/09/29

    مرسی من کتاب ذهن هوس باز رو خوندم و عالی بود.

    • سارا یوسفی گفته؛
      09:05 1401/12/14

      خوشحالم که کتابم برای شما مفید بوده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات