لوگوتایپ اثرمثبت

ورزش و اراده | گپ و گفت سارا یوسفی و سعید موسویان

ورزش و اراده | گپ و گفت سارا یوسفی و سعید موسویان

تو این گپ و گفت به سراغ دوست و همکار خوبم سعید موسویان عزیز رفتم تا کمی باهم راجع به رابطه ورزش و اراده صحبت کنیم. البته نه صحبت های تکراری و کلیشه ای! در این گپ و گفت سعی کردیم از زاویه ای متفاوت و صد البته جذاب به رابطه بین ورزش و اراده بپردازیم.

خیلی از آدما هستن که دوست دارن ورزش کنن اما هیچ وقت شنبه ای که منتظرشن تا اراده کنن و برن سراغ ورزش نمی رسه.

درواقع خیلی از ما فکر می کنیم برای ورزش کردن نیاز به یه اراده قوی داریم. خوب همینطور هم هست اما تو گپ و گفت امروز من با سعید موسویان می خوایم یه واقعیت دیگه ای رو براتون باز کنیم.

اون هم هیچ چیز نیست جز اینکه درسته گاهی لازمه با اراده ورزش کنیم؛ اما گاهی هم ورزش به ما کمک می کنه تا برای سایر کارهامون اراده کنیم. داستان چیه؟ تو این ویدئو همراه ما باشید تا راز مگوی ورزش و اراده رو براتون بگیم.

 

من یه شعار دارم اون شعار هم اینه:

با اراده ورزش کن و با ورزش اراده کن.

حالا اگر دوست دارید بدونید داستان شعار من چیه، پیشنهاد می کنم فیلم گپ و گفت من با سعید موسویان عزیز رو از دست ندید.

 

ورزش و اراده با سارا یوسفی و سعید موسویان

اگر قبل از دیدن فیلم دوست دارید بیشتر راجع به من و سعید موسویان عزیز بدونید، پیشنهاد می کنم ادامه این مطلب رو بخونید؛ اما اگر انگیزه کافی برای دیدن این ویدئو جذاب رو دارید پس بزن بریم که کلی اتفاق خوب و انگیزه برای تغییر منتظرتونه.

 

سعید موسویان کیه؟

سعید موسویان مرد ورزشی خیلی از سمینارها و سخنرانی های این روزهای کشورمونه. سعید یه مربی پیلاتس با تجربه و دقیقه که نه تنها پیلاتس رو تخصصی و در سطح بین المللی کار کرده، بلکه تو کلی رشته ورزشی دیگه هم تجربه داره.

از اونجایی که سعید موسویان اهل آموزش و یادگیری و یاد دادن هم هست، تو خیلی از سمینار ها می بینیم که برای افزایش انرژی شرکت کنندگان به عنوان مربی پیلاتس کنار مدرسین هست تا حال شرکت کننده ها با تمارین سبک و ساده پیلاتس بهتر بشه. به قول خود سعید:

به همین سادگی.

 

سارا یوسفی کیه؟

خوب اگر شما از مخاطبای ثابت سایت باشید کم و بیش من رو می شناسید. سارا یوسفی هستم یک کوچ و یک مدرس. سعی می کنم با آموزش استراتژی های موفقیت به افراد کمک کنم تا با داشتن نقشه راه و کسب مهارت هایی که برای رسیدن به موفقیت نیاز دارند، رویای رسیدن به اهداف شون رو زندگی کنند. چرا که معتقد هستم موفقیت مجموعه ای از مهارت هاست و به افراد کمک می کنم تا با شناخت توانمندی هاشون قدر مطلق زندگی خودشون رو پیدا کنند و به سمت رشد و پیشرفت حرکت کنند.

اگر بیشتر دوست دارید من رو بشناسید می تونید یه سرکی به لینک زیر بزنید.

داستان زندگی سارا یوسفی

 

فرصت کمی ورزش در منزل

اگر الان دلتون می خواد ورزش کنید اما وقت باشگاه رفتن ندارید یا حتی دلتون یه ورزش سبک می خواد، پیشنهاد می کنم سری به لینک زیر بزنید و محصول تصویری آموزش پیلاتس در خانه سعید موسویان رو ببینید. فکر می کنم میون مشغله های روزانه گزینه خوبی برای کمی ورزش و البته افزایش اراده باشه.

مرسی که با ما همراه بودید و این گپ و گفت رو هم دیدید. لطفا اگر به نظرتون این ویدئو مفید بود اون رو به دوستان تون هم پیشنهاد کنید. راستی نظر شما راجع به رابطه بین ورزش و اراده چی هست؟ شما چه تجاربی در این باره دارید؟ منتظر نظرات خوب و انرژی بخش تون هستم.

  1. بازتاب هاحامد حسینی

    • سارا یوسفی گفته؛
      18:37 1400/11/25

      سلام دوست عزیز. خوشحالیم که این مطلب براتون مفیده بوده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات