لوگوتایپ اثرمثبت

ورود به دنیای تازه ها، با عبور از مانع ها!

ورود به دنیای تازه ها، با عبور از مانع ها!

سلام سلام. تو گپ و گفت امروز قرار هست یک ویدئو توفانی رو ببینید.

ویدئویی که بهتون قول می دم، پس از دیدن اون کلی انرژی و انگیزه برای حرکت و برداشتن اولین قدم مهم برای رسیدن به اهداف تون پیدا می کنید.

تو این گپ و گفت سارا یوسفی و فرشته ایران نژاد کنار هم هستند و یک گفت و گوی عجیب، جذاب و تاثیر گذار رو برای شما به همراه دارند.

شما می تونید از همینجا دیدن این ویدئو تاثیرگذار رو شروع کنید؛ اما اگر دوست دارید قبل از دیدن ویدئو بدونید در اون چه خبره، ادامه متن رو بخونید.

در قسمت اول این گفت و گو سارا و فرشته ایران نژاد عزیز هر کدوم به ترتیب خودشون رو معرفی می کنند و شما با فعالیت های هر یک آشنا می شید.

 

سوالات تامل برانگیز فرشته ایران نژاد

این گپ و گفت با سوالاتی از سمت فرشته ایران نژاد شروع شد. فرشته از سارا سوالاتی پرسید در مورد باورها، موانع و سختی هایی که در مسیر رسیدن به اهدافش و ساخت زندگیش داشته!

سارا یوسفی هم توضیحاتی مختصر اما کاملا موثر از اتفاقات و سختی ها و چالش هایی که داشته و البته نگرش ها و راه حل هایی که به او کمک کرده تا با عبور از مانع ها به رشد و موفقیت های بیشتر نسبت به قبل برسه صحبت میکنه.

صحبت های سارا و سوالات فرشته بی شک می تونه خیلی خیلی جالب باشه؛ اما راستش در این مطلب ترجیح می دیم خیلی جزئیات صحبت ها رو نگیم تا مزش از بین نره و خودتون اون ها رو با بیان شیرین فرشته و سارا بشنوید.

این صحبت ها جنسی از شعار ندارند، بلکه داستان واقعی یک زندگی پر پیچ و خم هستند.

 

کشف مسیر زندگی

شاید خیلی از ما درگیر این باشیم که رسالت مون در زندگی چیه و به کدوم سمت قرار هست بریم؟

دنبال چه چیزی هستیم و از زندگی چی می خوایم. همه این سوالات و دغدغه ها مسائلی هستند که سارا و فرشته تو این ویدئو راجع به اون ها صحبت کردند.

شاید این صحبت ها به شما هم در پیدا کردن مسیر درست زندگی تون، مسیری که برای شما رضایت مندی و شادکامی رو به همراه داشته باشه، کمک کننده باشن.

کشف مسیر زندگی

 

شروع استقامت! آخه چطور تونستی؟

ابتدای صحبت ها با این موضوع شروع شد که سارا یوسفی چطور در زمانی که بینایی خودش رو از دست داد، دیدن زندگی و امید رو از دست نداد و تونست با اراده ای مثال زدنی باورهای خودش به اهداف و مسیرش رو نه تنها حفظ کنه بلکه تقویت هم کنه!

او در صحبت هاش به این نکته اشاره میکنه که از سن 21 سالگی به طور کلی بینایی خودش رو از دست داده و قبل تر از اون کم بینایی رو تجربه میکرده. سارا یوسفی اعتقاد داره که اعتماد به نفس از دل باورها به دست میاد. زمانی که شما فقط در کارهایی که خوب هستین احساس اعتماد به نفس میکنین باعث میشه که اگر در معرض انجام کارهایی که بلد نیستین یا توش مهارت کافی رو ندارین قرار بگیرین احساس اعتماد به نفس نداشته باشین.

اما اگر شما به خودتون باور داشته باشید، زمانی که باید کاری که هنوز درش مهارت کافی رو ندارین انجام بدین، به خودتون میگین که عیبی نداره! شاید بلد نباشم اما میتونم با تلاش و یادگیری، این مهارت رو هم فرا بگیرم و انجامش بدم. و اینجاست که اعتماد به نفس متولد میشه.

داستان زندگی سارا یوسفی رو اینجا بخون

 

ندیدن مانعی برای نرسیدن نیست

سوالات فرشته ایران نژاد صحبت ها رو به سمتی برد که سارا برامون یک اعتقاد جالبش رو گفت.

سارا یوسفی میگه که زمانی که میخوام یه کاری رو انجام بدم یه درصد هم به ندیدن فکر نمیکنم. شاید این شعاری به نظر برسه اما جمله ای هست که محوریت زندگی من روی اونه. به جای این موضوع به این فکر میکنم که چطور میتونم انجامش بدم؟

مثلا اگر یه نمونه بخوام بگم بحث NFT هاست! توی بازار داغ کریپتو به این فکر کردم که چه کاری میتونم انجام بدم و از این فرصت استفاده کنم؟ در نهایت به این ایده رسیدم که میتونم یه نقاشی بکشم و اون رو تبدیل به NFT کنم و به فروش برسونم. در این فرایند اصلا به این فکر نکردم که خب سال هاست که نمیبینم و نقاشی نکردم. به این فکر نکردم که آیا این کار خوب از آب در میاد یا نه؟!! بلکه به این فکر کردم که نقاشی یک فرد نابینا چقدر می تونه برای دیگران جذاب باشه.

من این موضوع رو میدونم که در قدم اول شاید نتونم بلکه باید برم تلاش کنم تا به اون نقطه ای که میخوام برسم و درواقع راه رسیدن رو پیدا کنم.

در ادامه این لایو سارا یوسفی از دوران کم بینایی و مدرسه رفتنش صحبت کرد. از زمان هنرستان که به عنوان اولین دختر نابینا در کشور پا به رشته کامپیوتر گذاشت و چالش های عجیب و سختی که سر راهش بود.

از نداشتن کتاب گرفته تا نبودن کتاب های بریل و حتی صوتی.

از چالش های صوتی کردن کتب درسی گرفته تا نداشتن منشی خوب سر جلسه کنکور که به تنهایی قدرت نا امید کردن امید یک انسان و سوزوندن تلاش های چند ماهش رو داشت.

سارا برامون از شوکی که سر جلسه کنکور بهش وارد شد و نابلدی منشی که مسلط به علائم و زبان های تخصصی کامپیوتری نبود تا بتونه سوالات کنکور رو براش به درستی بخونه گفت. از اینکه این خودش یک چالش جدیدی بود که نیاز به مدیریت بحران سر جلسه کنکوری داشت که به خودی خود استرس آور هست و سارا باید مثل تمام موانع دیگه حلش میکرد تا با اراده تر به سمت مسیر مورد نظرش حرکت کنه، گفت.

به تمام این ها چالش مستقل شدن، قضاوت مردم، پیدا کردن کار و… رو هم اضافه کنید.

چطور به دل ترس هامون بزنیم!؟

 

چطور به دل ترس هامون بزنیم!؟

باز هم فرشته ایران نژاد گل کاشت و با بردن صحبت ها به سمت ترس هایی که مانع حرکت ما و رسیدن به موفقیت می شن، باعث شد صحبت های عجیبی از سارا بشنویم.

سارا تو این ویدئو صحبت های جالبی راجع به اینکه خودش چطور تمرین می کنه تا شجاعت به دل ترس ها زدن رو پیدا کنه برامون گفت. بهتون پیشنهاد می کنم این بخش ویدئو رو به هیچ وجه از دست ندید که خیلی خیلی جالبه.

 

اما امروز سارا یوسفی!

اما امروز سارا یوسفی پس از گذراندن موانع و حل کردن چالش ها، مدیر وب سایت آموزشی اثر مثبت هست و به عنوان یک دیجیتال مارکتر کسب و کار خودش یعنی آژانس دیجیتال مارکتینگ پل رو داره.

پیشنهاد میکنیم که دیدن این ویدئو رو از دست ندید چرا که تمام این مواردی که در اینجا بیان شد خلاصه ای از قصه ها و تجربه هایی است که در این گپ و گفت  به صورت کامل، جذاب و اثرگذار مطرح شده.

 

تجربه ای دیگر با فرشته ایران نژاد

اگر از دیدن این گپ و گفت لذت بردید، شما می تونید یکی دیگه از گفت و گو های سارا یوسفی و فرشته ایران نژاد عزیز رو در لینک زیر مشاهده کنید.

مهارت افزایی در زندگی | گپ و گفت سارا یوسفی و فرشته ایران نژاد

 

منتظر کامنت های شما راجع به این ویدئو هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات