لوگوتایپ اثرمثبت

برگزاری کارگاه هوشمند سازی اراده در موسسه طلوع بی نشان ها

برگزاری کارگاه هوشمند سازی اراده در موسسه طلوع بی نشان ها

8 مهر 97 هست و قراره که کارگاه هوشمند سازی اراده رو در سرای مهر، مرکز نگهداری بانوان بی سرپرست و بدسرپرست موسسه طلوع بی نشان ها برگزار کنیم. اگر دوست دارید بدانید در این کارگاه چه خبر است با اثر مثبت همراه باشید.

 

در سرای مهر چه خبر است؟

اجازه دهید ابتدا کمی از سرای مهر برای شما بگوییم. سرای مهر جایی است که بانوان بهبود یافته و البته در حال بهبودی و رهایی از اعتیاد شهرمان به همراه کودکان شان در آن ساکن هستند. زنان و دخترک هایی که جایی در یکی از شب های سرد و تلخ همین شهر،  به مرگ و سیاهی پشت کرده اند و با اراده ای آهنین به زندگی لبخند زده اند و تصمیم گرفته اند تا سرنوشت خود را تغییر دهند.

امروز سرای مهر نه تنها پناه گاهی امن برای زنان شهرمان است، بلکه به آنها قدرت آن را داده است تا در کنار هم برای داشتن فردایی بهتر تلاش کنند و پس از بهبود، با کارآفرینی و اشتغال بتوانند در زندگی خود و فرزندان شان نقش آفرینی نمایند.

راهکارهایی عملی برای تقویت اراده و افزایش عملکرد

 

کارگاه هوشمند سازی اراده

کارگاه هوشمند سازی اراده با چالش های زیادی برای من همراه بود! من باید تکنیک های تقویت قدرت اراده را به افرادی آموزش می دادم که حضورشان در این کارگاه خود نشانی از دوستی دیرینه آنها با اراده داشت.

اما هر کدام از ما هرقدر هم که از قدرت اراده زیادی برخوردار باشیم، زمان هایی پیش می آید که دچار وسوسه های مغز شویم و کاری خلاف هدف مان انجام دهیم. پس یادگیری مهارت های تقویت قدرت اراده می تواند در هر جایگاهی که باشیم به ما کمک کند تا با قدرت بیشتری به سمت اهداف مان حرکت کنیم.

کارگاه هوشمندسازی اراده با حضور 15 نفر از مددجویان و مسئولین موسسه طلوع بی نشان ها برگزار شد. شرکت کنندگان در این کارگاه از رنج های سنی مختلفی بودند، شما می توانستید امید به ساخت روزهایی بهتر را از نگاه دخترکی نوجوان تا بانویی میان سال ببینید.

در این کارگاه یک ساعته مباحثی چون:

  • تعریف قدرت اراده
  • هدف گذاری
  • روش انتخاب یک چالش اراده
  • بخشی از عملکرد مغز در تصمیم گیری های مرتبط با چالش اراده
  • تکنیک هایی به منظور تقویت قدرت اراده
  • روش هایی برای کاهش استرس در چالش های اراده و…

آموزش داده شد. در نهایت هم این کارگاه با آموزش تمارینی عملی به منظور تقویت قدرت اراده و کاهش استرس به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات