لوگوتایپ اثرمثبت

کنکور و اراده | گپ و گفت سارا یوسفی و منصور رخشان

کنکور و اراده | گپ و گفت سارا یوسفی و منصور رخشان

کنکوری ها سلام. یکی از عواملی که می تونه باعث موفقیت ما در کنکور در مقاطع مختلف تحصیلی بشه، بی شک رابطه بین کنکور و اراده هست. اگر فکر می کنید برای موفقیت در کنکور نیاز به انگیزه و اراده دارید، دیدن این ویدئو رو از دست ندید.

در این گپ و گفت، سارا یوسفی در کنار منصور رخشان راجع به موضوع جذاب کنکور و اراده صحبت کردن. اگر شما هم درگیر کنکور هستید، این ویدئو رو از دست ندید که دیدنش خیلی خیلی می تونه براتون انگیزه بخش باشه و بهتون تکنیک های خوبی برای تقویت اراده در دوران کنکور میده.

 

در گپ و گفت کنکور و اراده چه خبر بود؟

همه بچه هایی که درگیر کنکور هستن گاهی دچار بی انگیزگی و نداشتن اراده کافی برای مطالعه دروس میشن. در این گپ و گفت سارا یوسفی با منصور رخشان از مجموعه کلاس نت راجع به ایجاد اراده و انگیزه در بچه های کنکوری باهم صحبت کردند. فکر می کنم دیدن این فیلم نه تنها می تونه بسیار انگیزه بخش باشه، بلکه تکنیک های ساده اما کاربردی خوبی هم در اختیار دانش آموزان قرار میده تا در مواجه با فراز و نشیب های روزهای پشت کنکور بتونه بهشون کمک کنه.

خوب آماده اید تا این ویدئو جذاب رو ببینید؟

راستی نگران کمبود وقت تون برای مطالعه دروس نباشید، من بهتون قول میدم این ویدئو می تونه تو افزایش انرژی تون برای مطالعه دروس خیلی خیلی بهتون کمک کنه.

نظر شما چیه؟ به نظر شما برای به کار گیری پشتکار و اراده در مسیر موفقیت در کنکور چه عواملی می تونن موثر باشند؟

 

کوچینگ برای کنکور

یکی از خدمات ما در اثر مثبت جلسات کوچینگ عملگرایی و اراده هست که به دوستان کنکوری کمک می کنه تا با کمک اراده و پشتکار بتونن برنامه ریزی صحیحی متناسب با شرایط شخصی خود داشته باشند و با هدف گذاری درست به سمت موفقیت در کنکور حرکت کنند.

اگر شما هم فکر می کنید برای دوران کنکور خود نیاز به یک کوچ دارید، پیشنهاد می کنیم مطالعه صفحه کوچینگ عملگرایی را از دست ندهید.

نتایج دوستان کنکوری که از این امکان استفاده کرده اند شگفت انگیز بوده است.

فرقی ندارد شما درگیر کنکور کارشناسی ارشد هستید یا دکترا. حتی دوستان دبیرستانی زیادی در این دوره همراه ما بوده اند.

دوستان کنکوری با کوچینگ عملگرایی و اراده نه تنها میزان بازدهی شان بهبود چشمگیری پیدا می کند، بلکه توانایی مقابله با شرایط استرس زای جلسه کنکور، حل مشکل کم بودن زمان، مدیریت توجه تمرکز و زمان، برنامه ریزی اصولی و… را پیدا خواهند کرد.

امیدواریم شما هم در کنکور با اراده پیش بروید و موفقیت های بی نظیری را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات