لوگوتایپ اثرمثبت

گپ و گفت مجتبی مصطفایی و سارا یوسفی

گپ و گفت مجتبی مصطفایی و سارا یوسفی

خوب با یه گپ و گفت دیگه کنار شماییم. در این گپ و گفت سارا یوسفی با مجتبی مصطفایی کنار شما هستند.

 

تا به حال فکر کردید که گاهی اوقات بین دره و قله هستیم؟ اگر تلاش کنیم و هدف داشته باشیم، می تونیم به لذت زدن قله و دیدن منظره اون بالا برسیم و کافیه کمی قالب تهی کنیم تا به ته دره سقوط کنیم. در این گپ و گفت سارا یوسفی به همراه مجتبی مصطفایی راجع به اینکه چطور از فرصت های زندگی مون استفاده کنیم تا به کارهای عقب افتاده و اهداف نیمه رها شده، برسیم، صحبت می کنند.

اگر نیاز به کمی پشتکار و مقداری اراده دارید، این ویدئو رو از دست ندید.

 

داستان نخل خرما و اراده

تصور کنید یک درخت نخل رو در شمال کشور بکاریم و توقع داشته باشیم یک خرمای مرغوب مثل خرمای جنوب کشور به ما بدهد. وقتی موقع برداشت محصول نخل می رسه درخت با خودش می گه من نخل بی خاصیتی هستم.

من توان دادن محصول ندارم و….

به نظر شما قضاوت این نخل وقتی در جای نادرستیه می تونه درست باشه و واقعا این درخت بی خاصیت هست؟

ما آدما هم خیلی اوقات مثل همون نخل خرمایی می شیم که به جای جنوب کشور در شمال کشور داره دست و پا می زنه تابه هدفش که دادن محصول با کیفیت هست، برسه.

خیلی اوقات در انتخاب های نادرست، در جای نادرست و مسیر اشتباه هستیم و داریم هی دست و پا می زنیم و می گیم چرا نمی شه؟ چرا نمی تونم؟ چرا موفق نمی شم؟ و هزار چرای دیگه.

تو گپ و گفت سارا یوسفی و مجتبی مصطفایی راجع به اینکه چطور مسیر درست رو پیدا کنیم تا بتونیم از قدرت اراده بهره مند بشیم هم صحبت شده.

یادتون نره دیدن این ویدئو رو نه تنها خودتون از دست ندید بلکه به کسایی که فکر می کنید به شنیدن این حرف ها نیاز دارند هم این ویدئو رو توصیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه مطلب
محصولات رایگان
جدیدترین محصولات